دوشنبه 16 مهر 1403 - 15:55

کد خبر 655235

دوشنبه 16 مهر 1403 - 13:55:58


افزایش نسبی دمای هوا تا چهارشنبه در خراسان شمالی


ایسنا/ رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از افزایش نسبی دمای هوا تا صبح چهارشنبه در استان خبر داد. 

مظاهر عظیم‌زاده، رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی خراسان شمالی اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره جو نسبتا پایداری طی امروز و فردا در استان حاکم است.

وی با بیان اینکه طی این مدت در اغلب ساعت‌ها آسمان صاف و در ساعت‌های صبحگاهی غبار پیش بینی می‌شود، افزود: از سه شنبه شب افزایش ابر و چهارشنبه به تدریج افزایش وزش باد در مناطق نیمه غربی و بخش‌هایی از جنوب شرق گاهی وزش باد شدید و در مناطق شمالی استان شامل بخش‌هایی از راز و جرگلان، مانه، سملقان، شمال شهرستان‌های بجنورد و شیروان احتمال بارش پراکنده باران را انتظار داریم.

وی ادامه داد: پنجشنبه آسمان استان صاف و برای شب افزایش ابر و برای روز جمعه آسمان ابری همراه با افزایش وزش باد پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بیان کرد: از نظر دمایی افزایش نسبی دما تا صبح چهارشنبه، کاهش ۲ تا ۴ درجه دما طی روز چهارشنبه و در پنجشنبه نیز افزایش نسبی دما را انتظار داریم.

وی اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود بیشینه دمای هوای فردا (سه‌شنبه ۱۷ مهر ماه) در بجنورد ۲۷ درجه، اسفراین ۲۷، بام و صفی‌آباد ۲۸، جاجرم ۲۹، راز و جرگلان ۲۶، سملقان ۲۹، شیروان ۲۷، فاروج ۲۵، گرمه ۲۹ و مانه ۲۹ درجه سانتیگراد باشد.

عظیم‌زاده افزود: پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوا روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه در بجنورد به ۲۳، اسفراین به ۲۵، بام و صفی‌آباد به ۲۶، جاجرم به ۲۶، راز و جرگلان به ۲۱، سملقان به ۲۳، شیروان به ۲۴، فاروج به ۲۲، گرمه به ۲۶ و مانه نیز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط