دوشنبه 16 مهر 1403 - 17:09

کد خبر 655325

دوشنبه 16 مهر 1403 - 15:11:00


ظرفیت اعزام برای همه اولویت‌های حجم عمره در تهران مهیا شد


حوزه/ ظرفیت لازم برای تمامی دارندگان فیش عمره مفرده از استان تهران که قصد عزیمت به سرزمین وحی را دارند ایجاد شده و اولویت‌های یک تا ۶۰۰ می‌توانند هر چه سریع‌تر نام‌نویسی در سامانه و کاروان را انجام دهند.

محمدرضا حاجی علیزاده، مدیر حج و زیارت استان تهران اظهار کرد: چشم‌انتظاری برای متقاضیان سفر به عمره مفرده به پایان رسید و اعزام‌ها به سرزمین وحی از ۱۶ ایستگاه پروازی در حال انجام است که یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های پروازی نیز ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره) می‌باشد که تعداد زیادی از متقاضیان را به عربستان اعزام می‌کند.
وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و رایزنی انجام شده، ظرفیت لازم برای متقاضیان اولویت‌های یک تا ۶۰۰ در استان تهران فراهم آمده و همه عزیزان می‌توانند با ورود به سامانه عمره به آدرس به ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات و سپس نام‌نویسی نهایی مبادرت کنند و در بازه زمانی باقیمانده به این سفر معنوی مشرف شوند.
به گفته حاجی علیزاده، این ظرفیت ایجاد شده با توجه به درخواست متقاضیانی که شماره فیش و اولویت آنها متفاوت بوده و از طرفی قصد عزیمت به صورت خانوادگی را داشته‌اند ایجاد شده و در حال حاضر شرایط برای اعزام همه دارندگان فیش عمره مفرده استان تهران فراهم است.
گفتنی است، این ظرفیت‌ها به صورت استانی اعلام شده و به دارندگان فیش عمره مفرده نیز پیامک دعوت برای نام‌نویسی ارسال گشته است.
در حال حاضر استان تهران به عنوان یکی از پرترددترین با بیشترین اعزام زائران محسوب می‌شود.

 
 
  
  
  
  
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط