دوشنبه 16 مهر 1403 - 18:55

کد خبر 655331

دوشنبه 16 مهر 1403 - 14:46:29


روشن: جذب مربی بزرگ خارجی، آسان نیست


ایرنا/پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مربیانی که پیش از جواد نکونام نیز در استقلال حضور داشتند چنین شرایطی را متحمل شدند. منصوریان و خیلی‌های دیگر اعتراض هواداران را دیدند و در نهایت عطای کار را به لقایش بخشیدند.
 حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه قرار است باشگاه استقلال با سرمربی بزرگ خارجی وارد مذاکره شود، اظهار داشت: انتخاب و قرارداد با سرمربیان خارجی بزرگ در این مقطع فعلی به راحتی نیست. مربی خوب خارجی الان سر کار است و تیم دارد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: جواد نکونام گفته بود تیم را قهرمان می‌کنم! او نباید می‌رفت، یعنی مجبور به رفتن شد، نکونام باید می‌ماند تا تیم را درست کند،وقتی اعتراضات را دید از سرمربیگری استقلال استعفا کرد.
روشن تصریح کرد: اینجا استقلال است و هر فردی که سکان هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد به خوبی می‌داند که انتظارات هواداران از او بالا است، مربی‌ای که به استقلال می‌آید می‌داند هواداران استقلالل توقع موفقیت و گرفتن جام از وی را دارند.
وی تاکید کرد: اگر استقلال دو بازی نتیجه نگیرید صدای اعتراض هواداران بلند می‌شود و این در تمام سال‌ها برای این تیم وجود داشته است. مربیانی که پیش از جواد نکونام نیز در استقلال حضور داشتند چنین شرایطی را متحمل شدند. منصوریان و خیلی‌های دیگر اعتراض هواداران را دیدند و در نهایت عطای کار را به لقایش بخشیدند.
بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان عنوان کرد: به طور حتم استقلال کار سختی در لیگ برتر پیش رو خواهد داشت. امتیازات زیادی را از دست داده و باید جبران کند. دیگر نباید این تیم به راحتی امتیاز از دست بدهد.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط