دوشنبه 16 مهر 1403 - 18:55

کد خبر 655496

دوشنبه 16 مهر 1403 - 16:51:19


هفت سارق مسلح در دزفول دستگیر شدند


ایرنا/ فرمانده انتظامی دزفول گفت: هفت سارق مسلح و حرفه‌ای که در ۲ باند سرقت احشام و خودرو فعالیت می‌کردند، دستگیر و ۱۴ فقره سرقت نیز در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ روح‌اله یاری‌زاده، فرمانده انتظامی دزفول بیان کرد: با توجه به وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو و احشام در سطح این شهرستان، موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با تسلط اطلاعاتی و بهره گیری از روش‌های فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه اعضای ۲ باند سارق حرفه‌ای شدند.
فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیات‌هایی ضربتی و جداگانه، موفق شدند هر هفت نفر متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
وی با بیان اینکه متهمان طبق بررسی‌های انجام شده دارای ۲۰ سال محکومیت قطعی و ۱۵ سال حبس هستند، تصریح کرد: این متهمان در تحقیقات و بررسی‌های پلیس به ۱۴ فقره سرقت مسلحانه و عادی خودرو و احشام در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ یاری زاده گفت: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهمان برای پیگیری مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول روانه زندان شدند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط