دوشنبه 16 مهر 1403 - 23:04

کد خبر 655605

دوشنبه 16 مهر 1403 - 18:59:00


یکی از مدیران یوبیسافت گیمرها را انسان‌هایی بد می‌نامد


زومجی/ یکی از مدیرهای شرکت یوبیسافت طی بیانیه‌ای اظهار داشت که بازیکن‌هایی که نفرت‌پراکنی می‌کنند، انسان‌هایی بد هستند.
 
یوبیسافت در گذشته یکی از بهترین ناشران بازی بود؛ شرکتی که با آثار خارق‌العاده‌ای مانند سری Assassin's Creed شناخته می‌شد، اما اکنون وضعیت یوبیسافت بسیار متفاوت است. این شرکت پس از فروش ضعیف بازی Star Wars Outlaws و بحث‌های پیرامون Assassin's Creed Shadows با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. از طرفی به‌نظر می‌رسد که تنسنت قصد خرید این شرکت را دارد و میان تمامی این موارد، یکی از مدیرهای یوبیسافت از بازیکن‌ها برای نفرت‌پراکنی و حمایت نکردن از این شرکت به‌عنوان انسان‌هایی بد یاد کرد.

به نقل از رسانه Tech4Gamers استیوی چسرد، مدیر درآمدزایی یوبیسافت، طی بیانیه‌ای در شبکه مجازی لینکداین اعلام کرد که نه‌تنها یوبیسافت، بلکه تمام صنعت بازی‌های ویدیویی در شرایط سختی به‌سر می‌برد و آرزوی خرابی شرکت‌های مختلف توسط بازیکن‌ها بسیار ناراحت‌کننده است. او در این راستا اظهار داشت: «در حال حاضر صنعت گیمینگ در وضعیت سختی قرار دارد و همه از آن خبر دارند، اما دیدن نحوه بازخورد این افراد به‌اصطلاح گیمر در فضای مجازی و آرزوی خرابی شرکت‌های مختلف بسیار غم‌انگیز است.»
 
او در ادامه از گیمرها به‌عنوان انسان‌هایی بدذات یاد می‌کند؛ افرادی که جز نفرت‌پراکنی عمل دیگری انجام نمی‌دهند. چسرد تأکید می‌کند که این موارد فشار بیشتری روی هزاران کارمند که از پیش در شرایط سختی بودند می‌گذارد.

با درنظر داشتن شرایط سخت یوبیسافت، مقصر دانستن طرفداران منطقی نیست؛ چراکه بازیکن‌ها پیش‌تر متوجه مشکلات فراوان این شرکت شده بودند، اما یوبیسافت هیچ ارزشی برای نظر کاربران قائل نبود. در نهایت، چسرد از گیمرها درخواست می‌کند که از نفرت‌پراکنی بپرهیزند؛ اما به‌نظر می‌رسد که این بیانیه‌ موجب خشمگین‌تر شدن بازیکن‌ها شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط