شنبه 31 شهریور 1403 - 06:24

کد خبر 65579

سه‌شنبه 02 خرداد 1402 - 09:16:00


سرقت طلا در یک بیمارستان قم به شیوه بیهوشی!


باشگاه خبرنگاران/ رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سارق طلاجات که از طریق نوشیدنی حاوی ماده بیهوشی، از تعدادی از شهروندان و زائران سرقت کرده بود، خبر داد.

جعفر عباسعلی پور، رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه در یک بیمارستان با خانمی آشنا و در ادامه پس از تعارف و خوردن نسکافه بیهوش و طلاجات وی سرقت شده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه در محل سرقت و محیط پیرامونی تصویر سارق را احصا و تلاش برای دستگیری نامبرده آغاز شد.
رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه با انجام یک سری اقدامات پلیسی سرنخی از حضور متهم به دست آمده و کارآگاهان نامبرده را با هماهنگی مقام قضایی در منزلش دستگیر کردند.
عباسعلی پور افزود: پس از دستگیری این متهمه تصویر وی در چندین صحنه سرقت به روش بیهوشی در مناطق دیگر شهر در سال گذشته و جاری نیز استخراج شد که در موردی متهمه در مسجد جمکران خانم زائری را نیز با شیوه دوستی سوار بر خودرو کرده و پس از بیهوش نمودن مالباخته وی را در بیمارستانی رها می‌کند و طلاجات وی را به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان را به سرقت برده است.
رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط