سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 03:05

کد خبر 655845

دوشنبه 16 مهر 1403 - 23:06:55


تصادف تریلی با ۳ خودروی دیگر در قزوین ۳ فوتی و ۵ مصدوم داشت


ایمنا/ سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه تریلی کشنده با سه‌دستگاه خودروی دیگر در آزادراه قزوین-تهران با دو نفر فوتی و پنج‌ نفر مصدوم خبر داد.
ناصر صبوری غیاثوند، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از برخورد دو دستگاه کِشنده با یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه خودروی سواری پراید در آزادراه قزوین-تهران خبر داد و اظهار کرد: در این سانحه اواخر عصر امروز یک دستگاه تریلی کشنده حامل سوخت در محدوده پل الموت با نیوجرسی وسط مسیر برخورد کرده و بعد با یک دستگاه کامیون، یک مینی‌بوس و یک خودروی پراید تصادف می‌کند.
وی با بیان اینکه در این حادثه جاده‌ای تریلی کشنده دچار حریق و آتش‌سوزی می‌شود، بیان کرد: به خاطر شدت تصادف دو سرنشین خودروی پراید در دم جان خود را از دست دادند و راننده تریلی به شدت مجروح و مصدوم شده است.
سرپرست هلال‌احمر استان قزوین تعداد مصدومان این سانحه رانندگی را شش‌نفر عنوان کرد و افزود: مصدومان و مجروحان این حادثه با کمک نیروهای امداد و نجات به بیمارستان و مراکز درمانی انتقال پیدا کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.
صبوری غیاثوند با ذکر اینکه راننده خودروی تریلی با انتقال سریع به بیمارستان از مرگ نجات یپدا کرده است، گفت: بر اساس اعلام اورژانس تا این لحظه دو نفر از پنج نفر مصدوم این حادثه سوختگی بالای ۷۵ درصد داشته‌اند و به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی ادامه داد: خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای امدادی و انتقال سریع مصدومان این حادثه به مراکز درمانی مسیر پاک‌سازی و از سوی پلیس راه بازسازی و آماده تردد سایر خودروها شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط