سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 15:14

کد خبر 655957

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 07:48:17


مانچینی برابر ژاپن دلخوش به بازیکنان باتجربه


ورزش 3/تیم ملی عربستان در شرایطی برای بازی با ژاپن آماده می‌شود که تعدادی از نفرات فعلی، سابقه بازی برابر سامورایی‌ها را در کارنامه دارند.
 یک‌سوم از لیست تیم ملی فوتبال عربستان که از روز یکشنبه در جده گرد هم آمده است، تجربه بازی مقابل تیم ملی ژاپن، حریف عربستان در دیدار روز پنج‌شنبه در چارچوب مرحله گروهی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا، را دارند.
روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی، 28 بازیکن را برای این اردو دعوت کرده است که 9 نفر از آن‌ها سابقه رویارویی با "سامورایی‌ها" را دارند. در میان این بازیکنان، سلطان الغنام، مدافع راست تیم النصر، نیز حضور داشت که اخیراً دچار مصدومیت شده و از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد.
سالم الدوسری، عبدالإله المالکی، سعود عبدالحمید، فراس البریکان و عبدالرحمن غریب در دو بازی مقابل ژاپن به میدان رفته‌اند، در حالی که ناصر الدوسری، عبدالله الخیبری و صالح الشهری هر کدام یک بازی مقابل این تیم داشته‌اند.
تنها بازیکنی که از میان این 9 نفر موفق به گلزنی مقابل "سامورایی‌ها" شده، فراس البریکان است که سه سال پیش در مسابقات مقدماتی جام جهانی گذشته، تیم ملی عربستان با گل او و با نتیجه 1-0 ژاپن را شکست داد.
برای بازی مقابل ژاپن و سپس بحرین در تاریخ‌های 10 و 15 اکتبر، مانچینی 4 دروازه‌بان، 9 مدافع، 7 هافبک، 4 وینگر و 4 مهاجم را به اردو دعوت کرده است.


در گروه سوم این رقابت‌ها، تیم‌های استرالیا، چین و اندونزی نیز حضور دارند و تیم ژاپن با کسب 6 امتیاز از دو بازی در صدر جدول قرار دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط