سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 10:11

کد خبر 655961

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 07:59:12


میلان یک معضل بزرگ دارد


ورزش 3/متئو گابیا در مورد شکست میلان از فیورنتینا و قطع روند خوب تیم در سری آ حرف زد و از مشکل بزرگ روسونری گفت.
  میلان در آخرین بازی هفته هفتم سری آ شب گذشته در خانه فیورنتینا به میدان رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. پولیسیچ در دقیقه 60 تک گل میلان را به ثمر رساند؛ این در حالی است که تئو هرناندز و آبراهام دو پنالتی برای روسونری را از دست دادند و هر دو را داوید دخیا مهار کرد. میلان با این شکست 11 امتیازی ماند و از کورس بالای جدول فاصله گرفت. آنها بعد از بردهای متوالی در سری آ به‌خصوص بعد از فتح دربی یک عقب‌گرد بد را تجربه کردند.
گابیا، زننده گل برتری میلان برابر اینتر، به شکست شب گذشته واکنش نشان داد. مدافع روسونری گفت: «ما از نحوه بازی خودمان راضی نیستیم. این ناکامی‌ها نباید برای میلان عادی شود و این شکست روی ما سنگینی می‌کند. ما تیمی بودیم که در زمین بهترین عملکرد خود را نشان نداد. به اندازه کافی حمله نکردیم و اصرار به پیروزی نداشتیم. این معضلی است که باید درست شود و در رختکن باید در مورد آن صحبت کنیم.»
گابیا ادامه داد: «ما باید حرف بزنیم و بفهمیم چرا چنین بازی‌ای انجام دادیم. در زمین تداوم لازم برای پیروزی را نداشتیم. نمی‌دانم کجای کار را اشتباه کردیم و باید این را متوجه شویم. همه چیز باید از خودمان شروع شود. در رختکن همه عصبانی و ناامید بودند و هیچ چیز مثبتی وجود نداشت. چیزی برای گفتن باقی نمانده، اما تیم همچنان یکدل است و اطمینان دارم مسیر درست را پیدا خواهیم کرد.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط