سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 20:21

کد خبر 656729

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 15:46:44


هفت گزارش ترک فعل مدیران لرستان به سازمان بازرسی ارسال شد


ایرنا/ بازرس کل لرستان گفت: هفت گزارش از ترک فعل و تعقیب اداری مدیران استان طی ۶ ماهه نخست امسال به سازمان مرکزی ارسال شده است.

سعید رازانی، بازرس کل لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت نوزدهم مهرماه سالروز تشکیل سازمان بازرسی اظهار کرد: ۳۰ گزارش اصلی، ۸۰ پیشنهاد اصلاحی،۲۰ گزارش تعقیب اداری و ۴۰ گزارش مراجع تعقیب اداری در ۶ ماهه نخست امسال به این سازمان ارسال و منجر به تعقیب اداری هفت نفر از مدیران استان شد.
وی افزود: سازمان بازرسی به منظور نظارت بر حسن قوانین در دستگاه های اجرایی تاسیس شده است و بازرسی های آن به ۲ روش برنامه ای و موردی انجام می گیرد.
وی عنوان کرد: گزارش بازرسی ها به سازمان ارسال و این سازمان مسائل و مشکلات دستگاه ها را به وزارتخانه های متبوع ارسال می کند همچنین بازدیدهای برنامه ای با استقرار هیات های بازرسی در دستگاه های اجرایی مورد نظر در محورهای مشخص شده نیز صورت می گیرد.
بازرس کل لرستان تصریح کرد: سامانه ۱۳۶ راه ارتباطی مردم با سازمان است همچنین بررسی های سازمان بازرسی کل کشور نیز که منجر به تشکیل پرونده هایی از شکایات مردمی شده و برخورد قانونی لازم نیز صورت می گیرد.
رازانی افزود: مردم انتظاراتی از سازمان دارند و تلاش شده است مسائل و مشکلات استان در حوزه اختیارات پیگیری شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط