سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 18:15

کد خبر 656740

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 16:03:30


از دستگیری قاتل مسلح فراری تا جمع‌آوری اراذل و اوباش نوظهور در مازندران


ایسنا/ رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری قاتل مسلح میدان خزر ساری در کمتر از ۱۰ساعت در استان همجوار خبر داد.

سرهنگ علی قیصری، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر قتل یک جوان با شلیک گلوله در میدان خزر ساری، بلافاصله در محل وقوع جرم حضور یافتند.

وی از کنترل صحنه جرم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی بلافاصله پس از حضور در صحنه پی بردند که یک جوان حین رانندگی با خودروی ۲۰۷ با شلیک گلوله اسلحه وینچستر به قتل رسید و از قاتل و یا قاتلان خبری نیست.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران ضمن بیان نبود هرگونه سرنخی در ساعت ۵ صبح در محل وقوع جرم؛ افزود: ماموران پلیس آگاهی با ریزبینی و بررسی صحنه جرم، بالاخره یکی از همدستان قاتل و محل زندگی وی را شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات خود اسلحه وینچستری را که با آن راننده ۲۰۷ به قتل رسیده بود را کشف و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و امکانات هوشمند پلیسی رد متهمان فراری را در استان همجوار زدند.

وی از شناسایی خودروی متهمان و دستگیری قاتل ۲۵ ساله و همدست ۲۱ ساله‌اش در اقداماتی مجزا در حال فرار به سمت مرزهای شرق کشور در مدتی کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد و افزود: ماموران در این اقدامات پلیسی علاوه بر قاتل، ۴همدست وی را نیز به جرم مشارکت در قتل دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با بیان اینکه یک خودروی سمند توقیف شد، بیان کرد: بی توجهی به قوانین رایج در زمینه‌های مختلف و اقدامات خودسرانه موجب وقوع چنین حوادث دلخراشی می شود، لذا از شهروندان خواهشمندیم در صورت نیاز و یا وجود اختلافات مالی و شخصی با دیگران سعی کنند از راه قانونی وارد عمل شوند.

دستبند پلیس ساری بر دستان اراذل اوباش نوظهور

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری فردی که مخل نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان شده بود، خبر داد.

سرهنگ عبداله حسن زاده اظهار کرد: مامورین کلانتری ۱۱ این شهرستان در پی اجرای طرح برخورد قاطع با اراذل و اوباش حین گشت زنی در یکی از میادین این شهرستان، فردی اوباش نوظهور را به همراه یک قبضه سلاح سرد که باعث رعب و وحشت شهروندان و مخل نظم و امنیت اجتماعی شده بود را مشاهده و در یک اقدامی مقتدرانه و قاطع با شگرد پلیسی وی را دستگیر کردند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شده است، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط