سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 22:01

کد خبر 656889

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 19:36:18


4گوشه دنیا/ مرد آمریکایی پس از آزادی از زندان قاتل سریالی شد!


همشهری آنلاین/ به نقل از ایندیپندنت، سال۱۹۸۲ پلیس تگزاس آمریکا در جریان ناپدید شدن یک دختربچه ۸ساله به نام کندرا قرار گرفت. او برای دوچرخه‌سواری از خانه خارج و پس از آن ناپدید شده بود.

پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن او آغاز کرد و چند روز بعد، جسد دختر در حالی‌ که مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار گرفته بود، در سطل زباله‌ای پیدا شد. چند روز بعد، مردی به نام رائول مزا خود را به پلیس معرفی و اعتراف کرد که دختربچه را به قتل رسانده است.

رائول جزئیات جنایت را شرح داد و به اتهام قتل به ۳۰سال زندان محکوم شد. ۱۱سال بعد اما به‌دلیل اخلاق خوبی که در زندان داشت با عفو مشروط او موافقت و وی آزاد شد. آزادی زودهنگام او خشم مردم را برانگیخت و نفرتی عمیق از او در جامعه به ‌وجود آمد. سال‌ها پس از آزادی، رائول که از جامعه طرد شده بود، تنها زندگی می‌کرد و مردم او را فردی تنها و منزوی می‌دانستند.

تا اینکه در ‌ماه می‌۲۰۲۳ وی با پلیس تماس گرفت و با اظهاراتش آنها را شوکه کرد. او به ارتکاب ۲قتل اعتراف کرد و گفت که پس از آزادی وقتی به خانه دوستش گلوریا لوفتون ۶۵ساله در مرکز شهر آستین رفت‌وآمد داشت، او را خفه کرده و از خانه‌اش گریخته است.
آن زمان دلیل مرگ به‌درستی مشخص نشد و احتمال می‌رفت که وی حین نوشیدن الکل دچار حادثه شده باشد و در نتیجه پرونده به همین صورت بسته شد و دلیل مرگ مقتول رازآمیز ماند.
رائول همچنین اعتراف کرد که هم‌اتاقی‌اش، جسی فراگای ۸۰ساله را که افسر بازنشسته بود، در۲۰می‌۲۰۲۳ به قتل رسانده است. جسد وی توسط خواهرزاده‌اش در خانه‌اش در فلوگرویل پیدا شد، اما قاتل هرگز پیدا نشد.
او در تختخوابش خفه شده بود. براساس گزارش پلیس، رائول همچنین به قتل زن جوانی به نام سارا در سال۲۰۱۶ نیز اعتراف کرد که در دست بررسی است.
دوشنبه هفته گذشته، پلیس اعلام کرد که از دی‌ان‌ای رائول برای بررسی در مورد ۸قتل بین سال‌های ۱۹۷۹ تا ۲۰۲۱ استفاده کرده‌اند. بازرسان معتقدند که او با ۱۰قتل دیگر در ارتباط است و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط