چهارشنبه 18 مهر 1403 - 02:49

کد خبر 656986

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 22:36:43


وارث پیراهن گریزمان در تیم فرانسه مشخص شد


ورزش 3/شماره پیراهن ۷ آنتوان گریزمان در فرانسه با توجه به خداحافظی او از بازی های ملی، به عثمان دمبله رسید.وارث پیراهن گریزمان در تیم فرانسه مشخص شد

لیست تیم ملی فرانسه برای حضور در مسابقات لیگ ملت های اروپا و تقابل با رژیم صهیونیستی و بلژیک در حالی اعلام شد که برای اولین بار بعد از سال های طولانی، خبری از کاپیتان های اول و دوم خروس ها یعنی کیلیان امباپه ک آنتوان گریزمان نخواهد بود.

چرا که گریزمان هفته گذشته به طور رسمی از بازی های ملی خداحافظی کرد و امباپه نیز در تصمیم جنجالی دیدیه دشان، به منظور آنچه استراحت بیشتر عنوان شد به تیم ملی کشورش دعوت نشد.

حالا روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شد که شماره پیراهن این دو بازیکن به نفرات جایگزین رسیده است. بر این اساس، عثمان دمبله که همواره با پیراهن شماره ۱۱ در تیم ملی حاضر بود، از این پس با شماره ۷ به میدان می‌رود و شماره ۱۰ امباپه نیز با توجه به غیبت او به کریستوفر انکونکو رسید.

گفتنی است فرانسه روز پنج شنبه به مصاف رژیم صهیونیستی می‌رود و سپس دوشنبه هفته آینده در پاریس میزبان بلژیک خواهد بود. خروس ها تاکنون با یک برد و یک شکست، سه امتیازی هستند و در جایگاه دوم گروه دوم سطح اول مسابقات لیگ ملت ها قرار دارند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط