چهارشنبه 18 مهر 1403 - 02:01

کد خبر 657017

سه‌شنبه 17 مهر 1403 - 23:53:25


پیام پدری به اینیستا؛ خداحافظ الگو!


ورزش 3/پدری، ستاره خط هافبک بارسلونا، به خداحافظی آندرس اینیستا از فوتبال واکنش نشان داد.پیام پدری به اینیستا: خداحافظ الگو!

امروز روز دیگری در تاریخ بود که در ذهن هواداران بارسلونا و اعضای این باشگاه ثبت خواهد شد. اینیستا امروز در مراسمی از فوتبال خداحافظی کرد. او در گفت‌وگویی در مورد این تصمیمش گفت:«هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم این روز بیاید، اما تمام اشک‌های این روزها اشک‌هایی ناشی از احساس غرور است. آنها از غم نیستند. آنها اشک‌های آن پسر بچه فوئنتابیا هستند که رویای فوتبالیست شدن را داشت و به آن رسید. آن را با فداکاری و تلاش فراوان به‌دست آوردم و هرگز از فوتبالیست شدن دست نکشیدم. من روزهای اول شادم را در آن زمین‌های خاکی به یاد می‌آورم. اگرچه هرگز به طور حرفه‌ای برای تیم شهرم بازی نکردم، اما همیشه دو تیم داشته‌ام، آلباسته و بارسا.»

افراد زیادی در مورد خداحافظی این اسطوره از فوتبال صحبت کرده‌اند. در همان لحظات ابتدایی لیونل مسی و دیگر ستاره‌های سابق به این مناسبت پیامی برای اینیستا ارسال کردند.

از بین اعضای فعلی نیز بازیکنان بسیاری به خداحافظی اسطوره تیم‌شان از فوتبال واکنش نشان داده‌اند. یکی از آنها پدری است که حالا مانند اینیستا در سال‌های نه‌چندان دور، در خط هافبک بارسا بازی می‌کند. او در مورد خداحافظی الگویش از فوتبال گفت: از تو برای تحقق رویای یک ملت سپاسگزارم. ممنون که در داخل و خارج از زمین الگو هستید. از علاقه و توجه همیشگی‌ات به من تشکر می‌کنم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط