چهارشنبه 18 مهر 1403 - 05:52

کد خبر 657059

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 01:44:00


تغییر بزرگ در ترکیب اصلی بارسلونا


ورزش 3/هانسی فلیک در نظر دارد برای دیدار مقابل سویا به وویچک شزنی بازی دهد.پس از فیفا دی: تغییر بزرگ در ترکیب اصلی بارسلونا

وویچک شزنی که به تازگی به بارسلونا پیوسته، اکنون در فهرست این تیم برای لیگ قهرمانان اروپا هم ثبت شده و جایگزین مارک آندره تراشتگن مصدوم شده است.

سه روز پس از دریافت مجوز از فدراسیون فوتبال اسپانیا، وویچک شزنی اکنون مجوز بازی در لیگ قهرمانان را نیز دارد. یوفا او را در لیست بارسلونا قرار داده و تراشتگن را که به دلیل پارگی تاندون کشکک زانوی راست در لا سرامیکا و جراحی در ۲۳ سپتامبر تا پایان فصل مصدوم است، از فهرست خارج کرده است.

فلیک تصمیم گرفت که او را در فهرست سفر به ویتوریا قرار ندهد، چرا که دروازه‌بان لهستانی تنها سه جلسه تمرین با هم‌تیمی‌های جدیدش داشت. برنامه فلیک این است که دروازه‌بان لهستانی از این دو هفته تعطیلات ملی استفاده کند تا آمادگی کامل را به دست آورد و برای بازی در دیدار با سویا در ۲۰ اکتبر در مونتخوئیک آماده باشد. این بازی قرار است اولین بازی شزنی برای بارسا باشد.

علاوه بر شزنی و اینیاکی پینا، سه دروازه‌بان دیگر که بارسلونا در فهرست لیگ قهرمانان ثبت کرده، اندره آسترالاگا، دیگو کوچن و آرون یاکوبیشویلی، دروازه‌بان‌های جوان تیم، هستند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط