چهارشنبه 18 مهر 1403 - 12:02

کد خبر 657264

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 09:40:47


پهپادهای مقاومت عراق صدای اعتراض نظامیان صهیونیست را درآورد


ایسنا/ ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادهای مقاومت اسلامی عراق صدای نظامیان مستقر در بلندی‌های اشغالی جولان را درآورد.

وبگاه عبری «واللا» در این باره فاش کرد: سربازان تیپ ۲۱۰ جولان ارتش اسرائیل از کوتاهی پشتیبانی ارتش از آنها در برابر تهدیدات پهپادهای عراقی انتقاد کردند.

طبق این گزارش، این سربازان اعلام کردند که به دلیل پایین بودن توانایی رهگیری تهدید پهپادهای مقاومت اسلامی عراق، ساعت‌های طولانی به پناهگاه‌ها فرستاده می‌شوند یا به آنها دستور داده می‌شود که هوشیار باشند.

آنها همچنین به واللا گفتند: ما شبها بیدار هستیم و نمی‌توانیم شب بخوابیم و صبح در حالی که احساس خستگی می‌کنیم باید به کار خود ادامه دهیم.

یکی از این سربازان صهیونیست گفت: برخی سربازان به دلیل ترس از اعلام هشدار حتی قادر به استحمام نیستند و وضعیت نظامیان در منطقه در تمام طول شب در حالت آماده‌باش کامل است، ارتش نمی تواند پاسخ دهد و این غیرقابل قبول است.

چندی پیش یک پهپاد عراقی مسلح جدید به محل استقرار و استراحت افسران و سربازان صهیونیست در یکی از پایگاهای رژیم اشغالگر در بلندی های اشغالی جولان اصابت کرد و طبق اذعان ارتش این رژیم، ۲ کشته و ۲۵ زخمی بر جای گذاشت.

مقاومت اسلامی عراق نیز مانند دیگر گروه‌های مقاومت منطقه در مقابل جنایات روزافزون صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین ساکت ننشست و از هفدهم اکتبر پشتیبانی خود از ملت و مقاومت فلسطین را با هدف قرار دادن چند پایگاه اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه آغاز کرد و به دیگر جبهه‌های فعال علیه رژیم اشغالگر و آمریکا ملحق شد تا جبهه جدیدی علیه دشمن آمریکایی – صهیونیستی در منطقه گشوده و دشمن بیش از پیش سردرگم شود.

در مرحله نخست عملیات مقاومت اسلامی عراق، حملات به مواضع واشنگتن روز به روز تشدید شد و در مرحله دوم نیز مواضع رژیم صهیونیستی هدف رزمندگان عراقی قرار گرفت.

مقاومت اسلامی عراق پیشتر تاکید کرده بود که تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی در نوار غزه با همدستی آمریکایی‌ها، به عملیات‌های خود ادامه خواهد داد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط