شنبه 31 شهریور 1403 - 00:57

کد خبر 65731

سه‌شنبه 02 خرداد 1402 - 10:02:00


چهار وزنه‌بردار زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند


فارس/ سرمربی تیم وزنه‌برداری استان زنجان از دعوت چهار وزنه‌بردار زنجانی به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: این مهم نشان‌گر ظرفیت بالای این رشته ورزشی در این استان است.

علی نصرتی، سرمربی تیم وزنه‌برداری استان زنجان اظهار داشت: چهار وزنه‌بردار زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که این مهم نشانگر ظرفیت بالای این رشته ورزشی در این استان است.
سرمربی تیم وزنه‌برداری استان زنجان «حسین سلطانی»، «امیر عزیزی» و «مهدی کرمی» سه نماینده دعوت شده از بخش آقایان به اردوی تیم ملی هستند، گفت: «الهه رزاقی» هم دربخش بانوان از ششم خردادماه به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود.
وی با بیان اینکه «مهدی کرمی» و «امیر عزیزی» هر دو در دسته ۱۰۹ کیلوگرم و «حسین سلطانی» در دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه می‌زنند، گفت: هر سه زیر نظر «نواب نصیر شلال» سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تمرینات خودشان را آغاز کرده‌اند.
نصرتی با بیان اینکه مسابقات جهانی عربستان مهرماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد، اضافه کرد: درست به فاصله دو هفته از برگزاری مسابقات عربستان، مسابقات باز‎‌های آسیایی در «هانگژو» چین برگزار می‌شود که امیدواریم وزنه‌برداران زنجانی در این مسابقات هم خوش بدرخشند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط