چهارشنبه 18 مهر 1403 - 14:52

کد خبر 657373

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 14:10:00


حضور ایرج طهماسب، علیرضا خمسه و مستانه مهاجر در جشنواره کودک


باشگاه خبرنگاران/ چهارمین روز از جشنواره سی و ششم فیلم کودکان و نوجوان اصفهان با حضور هنرمندانی چون علیرضا خمسه، ایرج طهماسب، محمدفیلی، افشین سنگ چاپ، نفس بازغی، مستانه مهاجر، جمعی از اصحاب رسانه، منتقدین و اهالی سینما برگزار شد.

در این روز خبر استقبال چشمگیر کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها از فیلم‌های جشنواره سی و ششم که باعث ثبت یک رکورد تازه شد، منتشر شد.بر اساس آمار در سه روز نخست این جشنواره بیش از ۱۶ هزاردانش آموز، داور کودک و نوجوان و همچنین خانواده‌‌ها به تماشای فیلم‌ها نشستند و بدین ترتیب آمار تازه‌ای از حضور مردمی در این جشنواره به ثبت رسید.
همچنین بر اساس جدول اعلام شده، در روز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه نشست فیلم‌های «هر چی تو بگی!؟» به کارگردانی و تهیه کنندگی مرتضی آتش زمزم در ساعت ۱۶:۳۰، «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز و تهیه کنندگی محمدجواد موحد در ساعت ۱۹ و «تابستان همان سال» به کارگردانی محمود کلاری و تهیه کنندگی علی اوجی در ساعت ۲۱:۱۵ در پردیس سینمایی ساحل برگزار شد. مدیریت و اجرای این نشست ها با سحر قناعتی گزارشگر سیما و کارشناس سینما است.
همچنین در نشریه سرمقاله‌ این جشنواره با عنوان «بازگشتی به کودک و نوجوان» منتشر شد.
حسین نمازی داور بخش فیلم‌های کوتاه با عنوان «هر فیلم را باید با بضاعت خود سنجید»، سعید نجاتی فیلمساز و مدرس فیلمسازی با عنوان «اتفاق بزرگ برای فیلم کوتاه در جشنواره سی و ششم» و حسین صفارزادگان کارگردان فیلم «ببعی قهرمان» با عنوان جشنواره فیلم کودک بستر مناسبی برای ارائه تولیدات سینمایی است» به همراه گزارش‌ نشست رسانه‌ای فیلم‌های اکران شده در سومین روز جشنواره منتشر شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط