چهارشنبه 18 مهر 1403 - 13:00

کد خبر 657384

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 10:44:50


قلعه‌نویی: فردا بازی بسیار سختی برای ایران و ازبکستان است


فارس/سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با ازبکستان برای هر ۲ تیم سخت است.
  امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان؛ اظهار داشت: خیلی خوشحالم یک بار دیگر در کشور خوب ازبکستان هستم‌. در ابتدا برای سرتکو کاتانچ آرزوی سلامتی و دعا کنم و امیدوارم زودتر مشکلش حل شود. فردا یک بازی بسیار سخت برای هر ۲ تیم است.وی افزود: امیدواریم تماشاگران و هواداران از بازی لذت ببرند. می‌دانیم ازبکستان تیم سخت‌کوش است که خیلی با برنامه بازی می‌کند. ما هم ایران هستیم و شرایط بسیار خوبی داریم. هر ۲ تیم با شش امتیاز به این بازی می‌آیند‌. برخلاف برخی که اعتقاد دارند جدول گروه ما آسان است اما من اعتقاد دارم این گروه سخت است. با این وجود ما و ازبکستان توانستیم حداکثر امتیازها را بگیریم.سرمربی تیم ملی اضافه کرد: برخی افکار تاکتیکی داریم که اجازه بدهید درباره‌اش زیاد صحبت نکنیم. خواهش من از بازیکنانم این است که برخلاف ۲ بازی قبلی از موقعیت‌های خود استفاده کنند.

مقابل قرقیزستان و امارات حق ما خیلی بیشتر از زدن یک گل بود اما با بی‌دقتی نتوانستیم بیشتر گل بزنیم. فردا چنین اجازه‌ای نداریم زیرا یک بازی سخت، درگیرهنه و فیزیکی است که کمتر نسبت به ۲ بازی قبل موقعیت برای هر ۲ تیم ایجاد می‌شود.قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: تیمی موفق است که هم تمرکز لازم را داشته باشد و هم وظاق تاکتیکی خود را به بهترین شکل انجام بدهد. هم باید در شرایط سخت از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.
وی درباره لغو میزبانی مشهد از بازی تیم ملی مقابل قطر، عنوان کرد: انتظار داشتم درمورد بازی با ازبکستان سوال شود. اجازه بدهید تمام تمرکز خود را روی دیدار فردا بگذاریم لما یک مطلب را بگویم. کشور بزرگ ایران و مردم خوبش ، جزو بهترین‌های دنیا و ایران هم جزو امن‌ترین کشورهای جهان است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط