شنبه 31 شهریور 1403 - 01:14

کد خبر 65747

سه‌شنبه 02 خرداد 1402 - 10:10:00


واکنش مدیرکل امور شهری زنجان به افزایش محدوده شهر


ایرنا/ مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه افزایش محدوده شهری مرتبط با زمین‌های تعاونی‌های مسکن در شهر زنجان در دستور کار نیست.

سعید خلجی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اراضی خارج از محدوده شهر برخی از تعاونی های شهر زنجان با اشاره به ممنوعیت هرگونه الحاق به محدوده شهری با توجه به ضوابط طرح جامع شهری، اظهار کرد: تحقق این موضوع تنها با شرط احداث کنارگذر شمالی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن امکان پذیر است.
وی گفت: این مهم، منوط به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی و رعایت کلیه الزامات شهرسازی بوده و اخبار مرتبط با الحاق این اراضی به محدوده شهر بدون تحقق این شروط، نادرست است.
این مئوول به تشکیل کمیته فنی بررسی نظارت دستگاه های اجرایی و تعاونی ها در این خصوص اشاره کرد و افزود: پیشنهادهای اولیه از سوی کمیته فنی به تعاونی ها با رعایت کلیه ملاحظات قانونی و رعایت حقوق دولتی و شهرداری و همچنین تامین هزینه های اجرای کنار گذر شمالی، آماده سازی اراضی و زیرساخت های لازم ارائه شده است که نیازمند همکاری و تعامل سازنده تعاونی ها برای ادامه روند کار می باشد.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با تاکید بر این موضوع که در حال حاضر هیچ گونه افزایش محدوده شهری نداریم، افزود: از عموم شهروندان شهر زنجان درخواست داریم اخبار مرتبط با این موضوع را از مراجع رسمی و رسانه های معتبر استان پیگیری کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط