چهارشنبه 18 مهر 1403 - 18:51

کد خبر 657877

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 16:36:50


نخستین شهرآورد فوتسال اصفهان بدون حضور هواداران برگزار می‌شود


ایرنا/ مدیر اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل باشگاه گیتی‌پسند گفت: نخستین شهرآورد فوتسال اصفهان با توجه به محدودیت سالن برگزاری مسابقه، بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.

مجید شریف، مدیر اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل باشگاه گیتی‌پسند اعلام کرد : فردا(پنجشنبه) شهرآورد فوتسال اصفهان پس از سال‌ها بین تیم‌های پالایش نفت و گیتی‌پسند برگزار می‌شود که در آن تیم صنعت نفت میزبان بازی رفت ۲ تیم است و با توجه به محدودیت محل برگزاری مسابقات تیم میزبان، امکان حضور علاقه‌مندان در این بازی وجود ندارد.
وی ادامه داد: روزهای اخیر تعداد زیادی از هواداران فهیم باشگاه گیتی پسند مشتاقانه پیگیر حضور در سالن دیدار این هفته گیتی پسند و پالایش نفت اصفهان بودند که از آنها درخواست داریم به محل برگزاری مراجعه نکنند و امیدواریم هفته آینده با توجه به میزبانی گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان، با افتخار پذیرای تک تک آنان باشیم.
گفتنی است امسال پس از سال‌ها،۲ تیم فوتسال از اصفهان در لیگ برتر فوتسال مردان حضور دارند و نخستین شهرآورد فوتسال، فردا بین تیم‌های پالاش نفت و گیتی پسند در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید منتظری اصفهان از ساعت ۱۶:۰۰ برگزار خواهد شد.
تیم فوتسال مردان گیتی پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.
این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.
گیتی پسند اکنون با ۱۶ و پالایش نفت با ۶ امتیاز از ۶ بازی به ترتیب در رتبه‌های نخست و یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط