چهارشنبه 18 مهر 1403 - 20:55

کد خبر 657888

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 16:50:49


ظاهرا گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ به‌طرز عجیبی هیچ آپدیتی برای گوگل‌پلی دریافت نمی‌کنند


زومیت/ اگرچه گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ جدیدترین آپدیت گوگل‌پلی را دریافت کرده‌اند، این به‌روزرسانی هنوز برای گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ منتشر نشده است.

سامسونگ در جولای ۲۰۲۴ (تیر و مرداد ۱۴۰۳) از گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1.1 رونمایی کرد. این گوشی‌های تاشدنی به‌روزرسانی‌های امنیتی سامسونگ را به‌طور منظم دریافت کرده‌اند، اما هنوز آپدیت جدید GooglePlay System برای آن‌ها ارائه نشده است.

گوگل‌پلی به‌روزرسانی‌هایی برای ارتقاء امنیت و پایداری دستگاه‌های اندرویدی منتشر می‌کند که شامل اجزای کلیدی سیستم‌عامل و سرویس‌های گوگل می‌شود. به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، این آپدیت‌ها معمولاً به‌همراه به‌روزرسانی‌های امنیتی سامسونگ منتشر می‌شوند، اما کاربران می‌توانند آپدیت‌های مورد اشاره را به‌صورت دستی نیز نصب کنند.


SamMobile

گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ همچنان از به‌روزرسانی ماه آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) GooglePlay System استفاده می‌کنند و امکان به‌روزرسانی دستی نیز برای دارندگان این گوشی‌ها وجود ندارد. جالب اینکه مدل‌های قدیمی‌تر گوشی سامسونگ ازجمله گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ به‌روزرسانی‌های جدیدتر گوگل‌پلی را دریافت کرده‌اند.

گوشی‌هایی مثل گلکسی S23 و گلکسی S24 حتی به‌روزرسانی‌های ماه آگوست (مرداد و شهریور ۱۴۰۳) را دریافت کرده‌اند و کاربران آن‌ها می‌توانند جدیدترین نسخه‌ی GooglePlay System را نیز به‌صورت دستی نصب کنند. به‌هرحال نمی‌دانیم چرا گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ هنوز این آپدیت‌ها را دریافت نکرده‌اند.

البته سامسونگ وعده‌ی ۷ سال به‌روزرسانی نرم‌افزار را برای گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ داده است و انتظار می‌رود آپدیت‌های گوگل‌پلی به‌زودی برای این دو گوشی تاشدنی دردسترس قرار گیرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط