پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 03:00

کد خبر 658202

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 01:03:00


پیام مودریچ به اینیستا؛ بازی مقابل تو افتخار بود!


ورزش 3/مودریچ با انتشار پیامی در توئیتر به خداحافظی آندرس اینیستا از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.پیام مودریچ به اینیستا: بازی مقابل تو افتخار بود!

با وجود گذشت سه روز از خداحافظی رسمی‌ آندرس اینیستا، ستاره سابق خط میانی بارسلونا و تیم ملی اسپانیا اما واکنش های اهالی فوتبال به خداحافظی او تمام نشده است.

در همین راستا، لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید و تیم ملی کرواسی، رقیب سرسخت اینیستا در بازی های ال کلاسیکو از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ نیز با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی x به خداحافظی دون آندرس واکنش نشان داد.

مودریچ برای رقیب سابقش نوشت:" بابت دوران حرفه‌ای که پشت سر گذاشتی تبریک می‌گویم. بازی کردن مقابلت باعث افتخار بود. در مرحله جدید زندگی موفق باشی"

جالب آنکه اینیستا نیز در فاصله تنها چند دقیقه بعد از پیام مودریچ به او پاسخ داد و با بازنشر توئیت کاپیتان کرواسی در صفحه خود نوشت:" خیلی ممنون ستاره"

جالب آنکه لوکا مودریچ از نظر سنی تنها یک سال از اینیستا کوچک تر است و با این وجود همچنان در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در اروپا و آن‌هم تیم رئال مادرید به درخشش خود ادامه می‌دهد. این درحالیست که اینیستا از سال ۲۰۱۸ به دوران باشکوه خود در بارسلونا پایان داد و در شش سال اخیر فوتبالش را در ویسل کوبه ژاپن و تیم الامارات ادامه داد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط