پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 13:52

کد خبر 658549

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 16:00:00


عرضه چاپ دهم «هواتو دارم» در کتابفروشی‌ها


مهر/کتاب «هواتو دارم» نوشته محمدرسول ملاحسنی، توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ دهم رسید.

 کتاب «هواتو دارم» نوشته محمدرسول ملاحسنی، به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ دهم رسیده است. این کتاب شامل روایت دوازده سال از زندگی شهید مدافع حرم مرتضی عبدالهی است که اخیراً توسط به تقریظ مزین شده است.

شهید مرتضی عبداللهی متولد نهم اسفندماه ۱۳۶۶ و دانش‌آموخته رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی بوده است. وی در ۲۳ آبان ۱۳۹۶ در منطقه بوکمال واقع در کشور سوریه به شهادت رسید. او که قبلاً مزارش را مشخص کرده بود و نمی‌خواست سنگ مزار داشته باشد در وصیتنامه‌اش گفت: به دلیل بازگشت پیکرم شرمنده امام حسین (ع) هستم، دیگر نمی‌خواهم شرمنده حضرت زهرا (س) باشم. مزار این شهید پاسدار دفاع حرم در قطعه ۲۶، ردیف ۷۹ میعادگاه عاشقان ایثار و شهادت است.

آیین‌رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب آبان ماه پیش‌رو در قالب مراسم پاسداشت ادبیات و مقاومت برگزار خواهد شد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

مامان گفت: «شما جوونید. خوب نیست از این حرفا بزنین. صلوات بفرستید پاشید برید دنبال کارهاتون. اصلاً حوصله ندارم.» مرتضی گفت: «اتفاقا خیلی هم خوبه. من شهید بشم، زهرا سادات هم همسر شهید میشه.» بعد، رو کرد به من و گفت: «تو دوست نداری همسر شهید بشی؟» من هم بدون فاصله گفتم: «چرا که نه؟ چی بهتر از این؟!»

همین چند کلمه رو گفته و نگفته، دیدم یک پرتقال بزرگ محکم خورد وسط پیشانی‌ام! مادرها هم که نشانه‌گیر دقیق! جوری مامان سیمین پرتقال را به سرم کوبید که تا چند لحظه چشم‌هایم سیاهی می‌رفت. بعد خیلی جدی برگشت گفت: «بابات شهید بشه! این حرفا چیه؟!»

چاپ دهم این کتاب «هواتو دارم» با ۳۰۴ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۵۰ هزار تومان عرضه شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط