پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 14:48

کد خبر 658600

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 12:34:53


عشق اینیستا به رئال؛ یک‌بار برای همیشه می‌گویم


ورزش 3/آندرس اینیستا در مصاحبه با آاس تاکید کرد که در سال 2006 با رئال مادرید هیچ پیش قراردادی امضا نکرده بود.
آندرس اینیستا در یکی از مصاحبه های خود در 10 سالگی زمانی که در آکادمی آلباسته بود از علاقه اش به رئال خبر داد ولی در آن زمان بارسلونا بود که هوشیارتر کار کرد و این استعداد ناب را به لاماسیا برد. اینیستا در کودکی به لاماسیا رفت و توانست با تلاش زیاد به تیم اول بارسا برسد و تاریخ‌سازی کند اما در یک مقطع او چیزی تا پیوستن به رئال فاصله نداشت.
در پایان فصل 06-2005 اینیستا جایگاه ثابتی در بارسا نداشت و اغلب از سوی رایکارد روی نیمکت می نشست. قرارداد او رو به پایان بود و طبق ادعای آاس، با خوان پالاسیوس، یکی از نامزدهای ریاست رئال، در آن سال به توافق نیز رسیده بود. در واقع اگر پالاسیوس برنده می شد، اینیستا به رئال می پیوست ولی در نهایت رامون کالدرون با 246 رای بیشتر پیروز انتخابات شد. آاس نوشته است توافق با اینیستا در هتلی در خیرونا صورت گرفت.
اسطوره بارسا که اخیرا بازنشسته شد، همه این اخبار را رد می کند. او در مصاحبه امروز خود با آاس گفت: «اصلا و ابدا چنین چیزی نیست. من قاطعانه به شما می گویم، این اخبار صحت ندارند. مثلا اینکه من پیش قراردادی با رئال امضا کردم دروغ محض است. بگذارید یک بار برای همیشه این مطلب روشن شود که من همیشه عاشق بارسا بودم و هیچ پیش قراردادی هم با رئال امضا نکردم.»

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط