جمعه 20 مهر 1403 - 02:01

کد خبر 659109

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 21:35:38


فارس نوشت: تازه‌ترین دروغ اینترنشنال درباره سردار قاآنی


فارس/ شبکه فارسی‌زبان اینترنشنال در جدیدترین دروغ خود به نقل از «میدل ایست ‌آی» مدعی بازداشت سردار قاآنی شد.
 
شبکه فارسی‌زبان اینترنشنال که به بازوی رسانه‌ای اسرائیل تبدیل شده است، در جدیدترین دروغ خود مدعی بازداشت خانگی سردار اسماعیل قاآنی شد.
این درحالی است که رسانه‌هایی مانند اینترنشنال پیش از این خبر از به شهادت رسیدن اسماعیل قاآنی داده بودند.
مشخص نیست که این رسانه چه سیاستی را دنبال می‌کند که یک روز سردار قاآنی را کشته معرفی می‌کند، روز دیگر که رسانه‌های ایران خبر از زنده بودن این سردار مقاومت می‌دهند، اتهام جاسوسی به وی می‌زنند.
از زمان پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی این رسانه تلاش کرد که بگوید هیچ کدام یک از موشک‌ها وارد اسرائیل نشده است. اما پس از اذعان همگان به موفقیت ۹۰ درصدی موشک‌ها اینترنشنال دست فرمان خود را تغییر داد و سعی کرد با اخباری مانند برآورد هزینه عملیات وعده صادق ۲، مردم ایران را ناراحت از این عملیات نشان دهد که در این باره هم شکست خورد و با پاسخ مردم روبرو شد.

از سوی دیگر اظهارات مجریان و کارشناسان این شبکه مبنی بر حمایت از حملات اسرائیل به ایران و حتی دستور هدف قراردادن مصلی در زمان برگزاری نماز جمعه نصر هم خشم بسیاری از ایرانیان را برانگیخت.


همچنین خبرنگار این شبکه درحالی که در یک سال گذشته حدود ۴۲ هزار نفر در غزه از سوی صهیونیست‌ها قتل‌عام شدند که حداقل نیمی از آن‌ها را زن‌ها و کودکان تشکیل می‌دهند. بر ویرانه‌هایی که مقتل هزاران «زن» مظلومی است که حق «زندگی» از آنان سلب شده و حتی «آزادی» نفس‌کشیدن را از آنان گرفته‌اند، شعار «زن و زندگی و آزادی» نوشت که این اتفاق هم با خشم مخاطبان روبرو شد.
جا زدن فرزند یکی از دیپلمات‌ها که دهه ۹۰ به شهادت رسیده به جای فرزند شهید نیلفروشان هم از دیگر دروغ‌های این شبکه محسوب می‌شود.
 
 
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط