جمعه 20 مهر 1403 - 02:55

کد خبر 659149

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 22:56:00


قابلیت خیره‌کننده هوش مصنوعی Runway؛ تنها با دو فریم، ترنزیشن سینمایی بسازید


دیجیاتو/ با این قابلیت جدید فقط فریم اول و پایانی ویدیو مدنظر خود را تعریف می‌کنید و سپس Runway یک ویدیو 10 ثانیه‌ای تولید می‌کند.

هوش مصنوعی تولید ویدیوی Runway به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده که قابلیت خیره‌کننده‌ای را به آن اضافه می‌کند. با این قابلیت جدید، می‌توانید تنها با تعریف‌کردن فریم ابتدایی و پایانی، یک ویدیو 10 ثانیه‌ای تولید کند.

طبق گزارش منتشرشده توسط Tom's Guide، اکنون می‌توانید اولین و آخرین تصویر یک ویدیو را به Runway Gen-3 Turbo بدهید و سپس این مدل هوش مصنوعی تولید ویدیو، فاصله بین آن‌ها را پر می‌کند تا یک ویدیو 10 ثانیه‌ای تولید شود. از نظر تئوری، این تکنیک کنترل بسیار بیشتری در زمینه ساخت ویدیو فراهم می‌کند.

همچنین هنگام استفاده از این تکنیک می‌توانید هیچ دستور متنی برای هوش مصنوعی ارائه نکنید و به آن اجازه بدهید تا براساس درک خود از فریم اول و آخر ویدیو را تولید کند. البته که می‌توانید خواسته خود را نیز مطرح کنید تا ویدیوی تولید‌شده بیشتر به نیاز شما نزدیک باشد.

نمایش قابلیت جدید هوش مصنوعی Runway
ویدیوی زیر قابلیت جدید هوش مصنوعی Runway در ساخت ویدیو را نشان می‌دهد. تمام این ویدیوها با ساخت یک فریم اولیه و یک فریم پایانی تولید شده‌اند:

برای درک بیشتر نحوه ساخت ویدیو، در مثال زیر ابتدا از یک دستور متنی برای ساخت تصویری از فریم آغازین استفاده شده است. سپس با یک دستور دیگر، تصویر فریم پایانی نیز تولید شده است.

در نهایت، یک فریم برای نحوه انتقال و ساخت ویدیو ارائه شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

این ویژگی جدید در شبکه‌های اجتماعی با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط