جمعه 20 مهر 1403 - 02:56

کد خبر 659156

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 22:44:02


«باقر باقرزاده» فرماندار رودسر شد


ایسنا/ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، «باقر باقرزاده» به عنوان فرماندار شهرستان رودسر معرفی و جایگزین محمد حیدری شد.

محمد جلائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به پیوندها و پیوستگی های اجتماعی بین افراد جامعه و متغیرهای آن، اظهار کرد: این پیوستگی دارای تبعات مثبت و منفی است، اما دشمنان به دنبال بهره برداری از تبعات منفی آن هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان با استفاده از تبلیغات و پروپاگاندای رسانه ای مسائل کشور را به گونه دیگر جلوه می دهند تا بین خواسته های مردم و اولویت های نظام فاصله ایجاد شود، گفت: هرچه این فاصله بیشتر شود، مسئولان در انجام وظیفه دچار مشکل می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ماموریت مسئولان را پر کردن این فاصله از طریق کارآمدی دانست و تصریح کرد: دانایی و توانایی دو مولفه کارآمدی است و همه مدیران در همه سطوح باید بین خواسته های جامعه و اولویت های حکمرانی پیوست ایجاد کنند.

جلائی اقتصاد را مدیریت منابع محدود برای تقاضاهای نامحدود دانست و تاکید کرد: مسئولیت در نظام اسلامی بسیار حساس است و مسئولان باید برای انجام کارها پاسخگو باشند و حجت داشته باشند و رضای خدا و ولی خدا را در نظر بگیرند، زیرا مردم ولی نعمت ما هستند و نباید در آنان نارضایتی ایجاد کنیم.

وی امر به وحدت را مهمترین امر به معروف و نهی از اختلاف و دودستگی و چنددستگی را مهمترین نهی از منکر دانست و بیان کرد: امروز وظیفه داریم که بدون بهانه جویی به مردم خدمت کنیم.

در این آیین با حکم هادی حق شناس، استاندار گیلان «باقر باقرزاده» به عنوان اولین فرماندار استان در دولت چهاردهم معرفی شد و از تلاش های محمد حیدری در این سمت قدردانی به عمل آمد.

«باقر باقرزاده» فرماندار رودسر شد


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط