جمعه 20 مهر 1403 - 02:59

کد خبر 659161

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 22:48:15


پیام سید حسن خمینی و قالیباف به پورمحمدی


خبرآنلاین/ سیدحسن خمینی و محمدباقر قالیباف درگذشت پدر همسر پورمحمدی را تسلیت گفتند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در پیامی درگذشت پدر همسر حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی را تسلیت گفت.

 متن پیام سید حسن خمینی بدین شرح است:

برادر گرامی جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ مصطفی پورمحمدی دامت تأییداته

درگذشت پدر همسرتان مرحوم آقای حاج حبیب پورمحمدی رحمت الله علیه را خدمت جنابعالی و بیت مکرم و بازماندگان محترم تسلیت عرض می نمایم.

آن مرحوم افتخار داشت که دو فرزند خود را در راه اسلام عزیز تقدیم کند. خدای متعال ایشان را با اولیاء صالحین خود محشور دارد. 

سید حسن خمینی

پیام قالیباف خطاب به پورمحمدی
همچنین بنابر گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در پیامی درگذشت حبیب‌الله پورمحمدی، پدر شهیدان محمد و علیرضا پورمحمدی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت آقای حاج حبیب‌الله پورمحمدی، پدرگرانقدر شهیدان والامقام محمد و علیرضا پورمحمدی موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان از مبارزان فعال دوران نهضت اسلامی و دلسوزان نظام و از متدینین و معتمدین شهرستان رفسنجان بود که همواره در خدمت به دین و شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام و امور خیریه و عام‌المنفعه تلاش بی‌شائبه‌ای داشتند.

همچنین این پدر فداکار و صبور با تقدیم فرزندان رشید خود در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و سرافرازی نظام، الگوی واقعی از ارادت و ایثار برای ملت‌ بزرگوار و قدرشناس ایران بودند.

ضمن عرض تسلیت به مردم شریف رفسنجان، خاندان گرامی پورمحمدی به‌ویژه آقایان حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی و اصغر پورمحمدی و سایر دوستان و بستگان، برای آن مجاهد صالح، رضوان الهی، علو درجات و  همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف

رییس مجلس شورای اسلامی»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط