جمعه 20 مهر 1403 - 02:03

کد خبر 659177

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 23:15:53


فولادهرمزگان 2 - 5 فرش‌آرا؛ نخستین سه امتیاز در غبار


ورزش 3/تیم فرش آرا مشهد به اولین پیروزی فصل دست یافت و بازیکن جوان و دروازه‌بان با تجربه‌‌اش در این برتری نقش بسزایی ایفا کردند و اولین شکست خانگی فولاد را رقم زدند.
در طولانی‌ترین مسابقه فصل که به علت قطعی برق در جریان بازی تاخیر چند دقیقه‌ای داشت، نتیجه‌ای باورنکردنی را به همراه داشت. تیم قعرنشین فرش آرا مشهد با درخشش بازیکن 21 ساله خود و همچنین نمایش خیره کننده سنگربانش در غبار هرمزگان به اولین سه امتیاز فصل چنگ زد و این پیروزی شغل احمد شفیعی را روی نیمکت مشهدی‌ها تمدید کرد‌. نتیجه این جدال از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال در پایین جدول تغییرات زیادی رقم زد و دیدار‌های روز جمعه را تحت الشعاع قرار خواهد داد.
فرش آرا بازگشت دراماتیکی داشت و در شرایطی که دو بر یک عقب افتاده بود، ضربه پنالتی حریف توسط یاسر کرمی، دروازه‌بان دوم مهار شد تا هر دو گلر علی رحیمی و یاسر کرمی در این پیروزی درخشان ظاهر شوند. سه امتیازی که با کامبک بزرگ و گل‌های سینا زنگویی دو بار، حسین محمدی، محسن محمدزاده و سجاد امانی به ارمغان آمد و فرش آرا را از زندان قعر جدول آزاد کرد. این پیروزی در کارزار هرمزگان بقای آن‌ها را تقویت داد و شفیعی با غیبت چند بازیکن کلیدی، مهم‌ترین سه امتیاز دوران مربیگری‌اش را به خانه برد.
فولاد در هفته‌های گذشته سِیر صعودی را پیموده بود و امیری با نتایج مطلوب اطمینان داد که شایستگی حضور روی نیمکت فولاد را پس از شکست‌های ابتدایی دارد، اما ناکامی خانگی آن‌هم برابر تیم بحران‌زده مشهدی و البته جدال سخت در مسابقه آینده با گهر زمین زنگ خطر را برای او و تیمش به صدا در می‌آورد.

فولاد هرمزگان با اخراج ستاره خود سروش احمدنیا که در این بازی یک پنالتی هدر داد، سه امتیاز شیرینش، طعم زهر گرفت و در حین ناباوری قربانی انگیزه حریف شد.

با این نتیجه، فرش آرا در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و فولاد موقتا در رده پنجم باقی ماند و منتظر یک سقوط آزاد خواهد بود. در هفته آینده فرش آرا میزبان پالایش نفت بندرعباس است و فولاد هرمزگان از گهرزمین کهکشانی پذیرایی می‌کند.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط