جمعه 20 مهر 1403 - 02:07

کد خبر 659178

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 23:18:12


بحرین 2 - 2 اندونزی؛ سوپرگل و کامبک در قلب رفاع!


ورزش 3/تقابل بحرین و اندونزی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته سوم مقدماتی جام جهانی بود.
بحرین و اندونزی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های روز سوم مقدماتی جام جهانی را برگزار کردند و با نتیجه پرگل دو بر دو تساوی کار آنها به پایان رسید.
این تساوی سومین تساوی متوالی اندونزی در این رقابت‌ها بود، پس از اینکه این تیم در بازی‌های قبلی خود برابر عربستان سعودی و استرالیا به تساوی دست یافته بود.
بازی با شروع قوی بحرین آغاز شد و در دقیقه 15، محمد مرهون با یک ضربه ایستگاهی از فاصله 35 متری، تیرک دروازه اندونزی را به لرزه درآورد که بعد از بررسی مسابقه سوپرگل تماشایی این بازیکن به ثمر رسید تا یکی از زیباترین‌ گل‌های هفته آسیا به ثمر برسد.

مرهون در دقیقه 16 نیز تلاش دیگری از خارج محوطه داشت که این بار توپ از بالای دروازه عبور کرد.
نیمه اول عمدتاً در اختیار بحرین بود، اما اندونزی در دقیقه سوم وقت اضافه نیمه اول، با استفاده از غفلت دفاع بحرین، به گل رسید. راگنار اوراتمانگوئن پس از ضربه سر سندی والش، با یک ضربه دقیق، دروازه بحرین را باز کرد و نیمه نخست با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم، شین تائه یونگ، سرمربی اندونزی، تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کرد و ریزکی ریدو و الیانو رایندرز را به زمین فرستاد. در پاسخ، دراگان تالاجیچ، سرمربی بحرین، با تعویض‌های خود سعی در تغییر روند بازی داشت.
اندونزی در دقیقه 74 با گل دوم خود، به پیش افتاد. اوراتمانگوئن با کنترل خوب توپ، رافائل استرویک را پیدا کرد و او با یک ضربه زیبا، دروازه بحرین را باز کرد.

با این حال، بحرین در جستجوی گل تساوی، در دقیقه نهم وقت اضافه سرانجام توانست گلزنی کند و از شکست خانگی فرار کند، مرهون پس از ارسال ضربه کرنر، توپ را از داخل محوطه شش قدم به گل تبدیل کرد.
در ادامه، اندونزی روز سه‌شنبه در چینگدائو با تیم ملی چین دیدار خواهد کرد و بحرین نیز به مصاف عربستان سعودی در جده خواهد رفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط