جمعه 20 مهر 1403 - 02:05

کد خبر 659183

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 23:27:10


اشتباه مرگبار پیکفورد را مدافع چلسی جمع کرد


ورزش 3/پاس اشتباه جوردن پیکفورد به مهاجم یونان، می‌رفت که تبدیل به گل‌ اول مهمان شود اما لوی کولویل ضربه مهاجم حریف را از روی خط دروازه برگشت داد.
بازی تیم‌های ملی انگلیس و یونان از هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، تا پایان دقیقه ۳۰ با تساوی بدون گل دو تیم در جریان است.
جدی‌ترین موقعیت نیم ساعت ابتدایی مسابقه، روی اشتباه عجیب جوردن پیکفورد نصیب بازیکنان یونان شد که با درخشش لوی کولویل و دور کردن توپ از روی خط دروازه، خطر از بیخ گوشش سه شیرها گذشت.
در حالی که بازی به دقیقه ۱۰ رسیده بود، یونانی‌ها یک توپ بلند پشت مدافعان انگلیس فرستادند که پیکفورد همانند یک سوییپر از دروازه خارج شد و توپ را کنترل کرد. با این حال تعلل او در کار با توپ و پاس اشتباهش به مهاجم یونان، موقعیت گلزنی را در اختیار مهمان قرار داد که ضربه باکاستاش از پشت محوطه جریمه در حالی که می‌رفت تبدیل به گل اول یونان شود را کولویل با سرعت بالا از روی خط دروازه برگشت داد و بازی همچنان بدون گل باقی ماند.


این اشتباه عجیب از سوی پیکفورد درحالی رخ داد که این دروازه‌بان همواره بابت بازی با پای ضعیفش در رسانه‌های انگلیس مورد انتقاد قرار گرفته بود و این بار خوش شانس بود که ضربه بازیکن یونان تبدیل به گل‌ نشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط