جمعه 20 مهر 1403 - 12:57

کد خبر 659215

جمعه 20 مهر 1403 - 08:00:54


اکرم عفیف: روحیه ما قبل از بازی با ایران افزایش یافت


ورزش 3/اکرم عفیف می‌گوید که آنها برابر تیمی که نباید دست کم گرفته شود، پیروزی مهمی کسب کرده‌اند.
 اکرم عفیف، مهاجم تیم ملی قطر، از پیروزی 3 بر 1 که مقابل قرقیزستان در چارچوب هفته سوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 به دست آمد، ابراز خوشحالی کرد.
اکرم عفیف، که جایزه بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد، در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "العنابی (لقب تیم ملی قطر) شایسته این پیروزی بود، زیرا از ابتدای مسابقه برای پیروزی به میدان رفتیم."
او افزود: "بازی اصلاً آسان نبود، قرقیزستان با روحیه بالا و با هدف کسب نتیجه مثبت به میدان آمده بود بخصوص اینکه آنها در دو بازی ابتدایی نتایج خوبی کسب نکرده بودند. اما ما پیروزی بسیار مهمی را در برابر تیمی که نباید دست کم گرفته شود، کسب کردیم و امیدواریم در آینده نتایج بیشتری بگیریم.
وی همچنین تأکید کرد که نباید به نتایج سایر تیم‌های گروه توجه کرد و باید تمرکز اصلی روی عملکرد خود تیم باشد. او افزود: "ما فقط روی خودمان تمرکز می‌کنیم و به نتایج دیگر تیم‌ها نگاه نمی‌کنیم. هدف ما کسب نتیجه‌ای مطلوب در دیدار آتی مقابل تیم ملی ایران است."
عفیف از حضور پرشور هواداران در این بازی قدردانی کرد و تأکید کرد که تمام تیم تلاش می‌کند تا آنها را خوشحال کند و در مسابقات آینده عملکرد بهتری ارائه دهد.
او در پایان گفت: "مطمئن باشید که این پیروزی انگیزه مهمی برای بازیکنان قبل از بازی بعدی با تیم ایران خواهد بود، دیداری که در این مرحله از مقدماتی جام جهانی بسیار مهم خواهد بود."
در پایان این هفته، تیم ملی ازبکستان با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر، صدرنشین گروه شد. ایران با همان تعداد امتیاز در رده دوم قرار دارد. امارات با 4 امتیاز در رده سوم و قطر با همان امتیاز اما تفاضل کمتر، در رده چهارم است. تیم کره شمالی با 2 امتیاز در رده پنجم و تیم قرقیزستان بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط