جمعه 20 مهر 1403 - 11:55

کد خبر 659260

جمعه 20 مهر 1403 - 09:42:29


خیز تارتار و گل‌‌گهر برای تکامل تاکتیکی!


ورزش 3/گل‌ گهر با استفاده از مهره‌های هجومی تاثیرگذار می‌تواند رویکرد بهتری در خط حمله داشته باشد.
 گل‌ گهر سیرجان در دومین تعطیلات طولانی مدت فیفادی با در اختیار داشتن بهترین خط دفاعی کار خود را پایان داد و آنها در پایان هفته هفتم و در شش مسابقه‌ای که انجام دادند، فقط یک گل دریافت کردند اما آنها در فاز هجومی عملکرد خوبی نداشتند و فقط یک گل به ثمر رساندند.
مهدی تارتار در جریان تمرینات این تیم علاوه بر ساختار خوبی که در خط دفاعی ایجاد کرده است باید راهکارهایی هم برای عملکرد هجومی این تیم در نظر بگیرد و راه‌های متنوعی برای گلزنی در نظر بگیرد.
گل‌گهر مهره‌های تاثیرگذاری در فاز هجومی در اختیار دارد که با آمادگی آنها می‌تواند شرایط خوبی را برای شکل‌های مختلف هجومی در نظر بگیرد، گوستاوو واگنین، پیمان بابایی و سامبو بولی بازیکنانی با قابلیت فنی متفاوت هستند که با تکمیل یکدیگر می‌توانند در همان ساختار دفاعی هم موثر باشند و در ضدحملات نقش اساسی ایفا کنند.


گل‌گهر محمدمهدی زارع جوان را در تیم ملی دارد و دیگر بازیکنان این تیم در اختیار کادرفنی قرار دارند، مهدی تارتار امروز در حالی که عینک آفتابی روی چشم خود داشت با جدیت تمرینات شاگردانش را زیر نظر گرفته بود و باید دید او در ادامه فصل چه رویکردی را پیش خواهد گرفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط