جمعه 20 مهر 1403 - 11:59

کد خبر 659263

جمعه 20 مهر 1403 - 09:45:16


پیام واتساپی رونالدو برای کاسانو


ورزش 3/کاسانو، رونالدو را در بین ده بازیکن برتر جهان قرار نداد و کریستیانو در واتس اپ با او تماس گرفت: "آیا می‌دانید او چه پیامی فرستاد؟"
  آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا از واکنش کریستیانو رونالدو به او بعد از انتقادات تندی که علیه او در ماه‌های اخیر انجام داده بود خبر داد.
کاسانو ماه گذشته مدعی شد کریستیانو رونالدو هرگز بازیکن بزرگی نیست چرا که به فکر فوتبال بازی کردن نبوده و نمی‌داند در زمین چه می‌خواهد و فقط به فکر گلزنی است. او همچنین عنوان داشت اگر رونالدو ۳۰۰۰ گل هم به ثمر برساند هرگز فوتبالیست خوبی نخواهد بود و گونزالو ایگواین، سرخیو آگوئرو، کریم بنزما، رابرت لواندوفسکی و زلاتان ابراهیموویچ مهاجمان بسیار بهتری نسبت به رونالدو هستند.
او بار دیگر انتقاداتش از رونالدو را ادامه داده و در ابتدای صحبت در پادکست BSMT گفت: "من رونالدوی برزیلی را شماره یک می‌دانم. کریستیانو به پنج یا حتی ۱۰ بازیکن برتر از نظر من نمی‌رسد. چرا که اعتقاد دارم کیفیت بازیکن چیزهای دیگری است
بعد از این جملات، کاسانو در پادکست BSMT اعتراف کرد که رونالدو جواب اظهارات او را با ارسال وویسی از طریق واتسپ داده است. مهاجم سابق ایتالیا در این خصوص گفت: "چند وقت پیش بود که دیدم شماره‌ای با پیش شماره ۰۰۳۴ (کد اسپانیا) برای من وویسی ارسال کرده است. صدای رونالدو بود که گفت: "تو به من بی‌احترامی کردی، دیگر چنین کاری نکن. تو فقط ۱۵۰ گل زدی و چهار جام بردی. عالی است!"
کاسانو مدعی شد در پاسخ به اظهارات رونالدو، به او گفت: "کریستیانو عزیز، به من گوش کن. فکر می‌کنی من بهت بی‌احترامی کردم اما فقط تو را به عنوان یک بازیکن دوست ندارم. مشکل چیست؟"
گفتنی است کاسانو چند روز قبل نیز به انتقاد از عمکلرد ژوزه مورینیو و ماسیملیانو آلگری پرداخته بود و گفت که هر تیمی با این دو مربی قرارداد امضا کند، سخت پشیمان خواهد شد. صحبت‌هایی که ممکن است واکنش آقای خاص را نیز در پی داشته باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط