جمعه 20 مهر 1403 - 18:51

کد خبر 659569

جمعه 20 مهر 1403 - 14:40:58


ساماندهی معیشت مردم باید اولویت اول استاندار یزد باشد


فارس/ امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: معیشت مردم باید در اولویت اول استاندار جدید یزد قرار گیرد و این موضوع نیازمند مدیریت و نظارت درون استانی و برون استانی است.

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد اظهار کرد: اگر کسی بتواند خود را عارف به حق مردم کند و نسبت به حقوق مردم ادای وظیفه کند، در نزد خداوند از جایگاه بزرگی برخوردار است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از استاندار پیشین یزد، انتصاب استاندار جدید را تبریک گفت و افزود: آرزوی موفقیت برای استاندار جدید یزد داریم، فردی که از تبار دوران دفاع مقدس، قرآن و مدیریت متدیانه است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: در دوره استانداری گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف به ویژه مدیریتی و فرهنگی در استان یزد انجام شد، اما همچنان جای پیشرفت و رفع کمبودها وجود دارد که امید است با مدیریت استاندار جدید این موارد نیز رفع شود.
وی با اشاره به اینکه معیشت مردم در وهله اول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، عنوان کرد: یکی از مباحث جدی موضوع معیشت مردم است که حتما باید در دستور کار قرار گیرد، این موضوع نیازمند مدیریت و نظارت درون استانی و برون استانی است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط