شنبه 28 مهر 1403 - 00:58

کد خبر 660435

شنبه 21 مهر 1403 - 13:01:00


عرضه هسکوارنا Vitpilen 801 آغاز شد؛ موتورسیکلتی جذاب با ۱۰۵ اسب بخار قدرت


/ پس از معرفی Svartpilen 801 در اوایل امسال، هسکوارنا اکنون از همتای آن یعنی Vitpilen 801  رونمایی کرده است. هر دو موتورسیکلت از پیشرانه مشترکی استفاده می‌کنند. این پیشرانه در حقیقت از پیشرانه کی تی ام ۷۹۰ Duke مشتق شده است.

مشخصات فنی هسکوارنا Vitpilen 801
همانند Svartpilen 801، نیز از همان پیشرانه ۷۹۹ سی‌سی دو سیلندر بهره می‌برد. این پیشرانه ۱۰۵ قدرت در دور موتور ۹۲۵۰ و ۸۷ نیوتن‌ متر در دور موتور ۸۰۰۰ تولید می‌کند. هسکوارنا می‌گوید این پیشرانه به دلیل استفاده از سیستم تخلیه فعال کارتل و سیستم روانکاری نیمه‌خشک، در هر ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد به سرویس‌دهی نیاز دارد.

طراحی و ویژگی‌های  Vitpilen 801
هسکوارنا Vitpilen 801 از نظر طراحی کلی مشابه مدل Svartpilen 801 است، اما در نمای روبرو تغییرات قابل توجهی مشاهده می‌شود. این موتورسیکلت به چراغ جلوی LED و محافظ‌های رادیاتور باز طراحی‌ شده مجهز است. ضمن اینکه با توجه به بازنگری در طراحی فرمان و ارگونومی بهتر، Vitpilen 801 سواری پویاتر و اسپرت‌تری را ارائه می‌دهد. این موتورسیکلت خوش استیل یک نمایشگر TFT پنج اینچی دارد و برای آن چهار حالت سواری مختلف، شامل خیابانی، اسپرت، بارانی و داینامیک تعریف شده است. تعویض‌ گر دنده سریع، سیستم ترمز ضد قفل ABS و سامانه کنترل کشش از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر هسکوارنا Vitpilen 801 به شمار می‌روند. این موتورسیکلت بر روی تعلیق قابل تنظیم WP APEX سوار شده و از لاستیک‌های میشلن Road 6  بهره‌مند است.

رقبای احتمالی در بازار
در صورت ورود به بازار هند، هسکوارنا Vitpilen 801 رقبایی مثل ترایومف Street Triple R و کاوازاکی Z900 را به چالش خواهد کشید. در جدول زیر می‌توانید مشخصات محصول جدید هسکوارنا را مشاهده نمایید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط