یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 03:30

کد خبر 66044

سه‌شنبه 02 خرداد 1402 - 12:56:21


بازی/ NBA LIVE Mobile Basketball؛ برای دوستداران بسکتبال


آخرین خبر/ NBA LIVE Mobile Basketball از محبوب ترین و پردانلودترین بازیهای ورزشی بسکتبال از استودیوی مطرح ELECTRONIC ARTS است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود شده است! بر خلاف بازی‌های بسکتبال دیگر از جمله NBA 2K 2016 در NBA LIVE Mobile Basketball می بایست با بازیکن های آماتور تیم بسازید و تیم و بازیکن‌ها را به‌تدریج و با دریافت امتیاز قوی‌تر کنید! سه حالت مختلف در این بازی دیده می‌شود، یکی اینکه تیم خود را در لیگ چهاره تیمی شرکت می‌دهید و به مسایقات پلی‌آف می فرستید تا قهرمان شوید، در واقع همان حالت سنتی بازی های NBA؛ حالت دوم بازی Live Events نام دارد که در آن روزانه چالش هایی برای شما تعریف می شود که مهارت بازی‌تان را بالا می برد و در سومین حالت بازی، یعنی head-to-head، شما کنترل یک بازیکن را در طول یک کواتر بر عهده می گیرید و به صورت آنلاین با یکی که او هم کنترل یک بازیکن را بر عهده دارد بازی می‌کنید! به‌طور کلی نباید انتظار داشته باشید نسخه موبایل این بازی گرافیک و کنترل کنسول‌های بازی را داشته باشد؛ گرافیک بازی خوب است، ولی چهره بازیکنان را از نزدیک نمی‌بینیم؛ کنترل بازی هم ساده‌تر است که به همین دلیل نسخه موبایل نسخه جذاب‌تری از آب درآمده است! اگر از علاقه‌مندان به بازی بسکتبال هستید بازی فوق انتخاب مناسبی است!

از ویژگیهای بازی می توان به مواردی چون حضور تیم های واقعی و ستاره های بزرگ و همیشه محبوب از دنیای بسکتبال، چالش های روزانه و مهیج، گرافیکی خارق العاده، شبیه سازی بی نقص، امکان جمع آوری تیمی منحصر به فرد، شرکت در تورنومنت های آنلاین، امکان آنلاک کردن قابلیت های ویژه از هر بازیکن، امکان شرکت در خرید و فروش های فصلی، گرافیک سه بعدی و کنترلر های خوب اشاره کرد!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر

حجم: 81 مگابایت

لینک دانلود برای و

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط