شنبه 21 مهر 1403 - 16:53

کد خبر 660489

شنبه 21 مهر 1403 - 14:01:00


کاتالوگ پیکاپ مکسوس منتشر شد؛ معرفی قدرتمند ترین وانت بازار


/ اواسط تابستان بود که شرکت شتابران خودرو مکسوس استار H را معرفی کرد و حالا کاتالوگ پیکاپ مکسوس منتشر شده است.
 
بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل حالا چندسالی است که در کشور داغ شده و مشتریان زیادی به سمت خرید این خودروها می روند. بازاری که آمیکو به طور جدی آن را مطرح کرد و کرمان موتور توانست ظرفیت های فروش آن را نشان دهد. از سال گذشته بحث حضور پیکاپ های دو دیفرانسیل و فول آپشن پررنگ تر شد. با معرفی بهمن G9، فوتون تونلند G7 و کی ام سی T9 حالا دیگر رده بالای این سگمنت مورد هدف قرار گرفته بود و حالا شتابران خودرو هم با یک محصول قوی آمده تا سهم خوبی را از این رده بازار داشته باشد. اواسط تابستان بود که معرفی این خودرو بصورت رسمی توسط این شرکت انجام شد و حالا کاتالوگ رسمی و نهایی این خودرو منتشر شده تا بتوانیم نگاهی دقیق تر به مشخصات فنی این پیکاپ جذاب و جدید داشته باشیم.
 
ویدیوی معرفی

مشخصات فنی قدرتمند ترین پیکاپ بازار
زیر کاپوت مکسوس استار H یک پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژر قرار دارد که فناوری پاشش مستقیم سوخت و تکنولوژی VGT به آن اضافه شده است و توان تولید نهایت قدرت ۲۶۰ و نهایت ۴۱۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به صورت استاندارد به چرخ های عقب می رسد اما از آنجا که پیکاپ مکسوس یک خودروی دو دیفرانسیل است، پس عملا قابلیت انتقال قدرت به هر چهار چرخ و تنظیم دنده سبک و سنگین به همراه قفل دیفرانسیل در این آفرودر دیده می شود.

سه حالت رانندگی معمولی، اقتصادی و اسپرت را در این خودرو می بینیم و مصرف ترکیبی در این پیکاپ ۹.۴ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر محاسبه می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع دابل ویشبون و در عقب از نوع مولتی لینک است. استفاده از سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب باعث می شود سواری به مراتب نرم تری را در این پیکاپ داشته باشیم اما از طرف دیگر ظرفیت وزنی آن یه ۶۰۰ کیلوگرم کاهش می یابد.

کابین و امکانات
طراحی داخل کابین مدرن است و المان هایی مثل صفحات نمایش بزرگ برای سیستم مالتی مدیا و کلاستر باعث شده تا این پیکاپ بسیار به روز به نظر برسد. کیفیت متریال هم خوب به نظر می رسد اما به عنوان یک آفرودر، در مدت زمان طولانی تر می توان در مورد دوام متریال و قطعات داخلی نظر داد.

همانطور که گفته شد پیکاپ مکسوس در رده دو دیفرانسیل های فول بازار قرار دارد و در این خودرو امکانات کاملی نظیر سیستم کنترل پایداری، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، گرم کن صندلی های جلو، شارژر وایرلس، سیستم تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف عقب، سانروف، دوربین ثبت وقایع و… مجهز است.

کاتالوگ پیکاپ مکسوس


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط