شنبه 21 مهر 1403 - 19:00

کد خبر 660813

شنبه 21 مهر 1403 - 16:39:35


والورده: رئال بهترین تیم جهان است


ورزش 3/فده والورده، هافبک رئال مادرید، می‌گوید در بهترین تیم جهان حضور دارد، اما انتظار دارد که بعضی اوقات خیلی بهتر بازی کنند.
فدریکو والورده در مصاحبه‌ای با فرانس فوتبال که شنبه این هفته منتشر شد، به بررسی وضعیت فعلی خودش و تیمش می‌پردازد.
در کنار موضوعات دیگر، این ملی پوش اروگوئه‌ای به تمجید از شخصیت مارسلو بیلسا، مربی فعلی اروگوئه و سایر مربیانی که داشته پرداخت و همچنین تغییرات در دوران حرفه‌ای خود را مرور کرد.

این بازیکن 26 ساله گفت: "زیرنظر بیلسا، شما بسیار سخت‌تر کار می‌کنید. او واقعا در تمرینات شما را می‌کُشد. و همچنین از نظر روحی اینطور است اما در نهایت، این باعث می‌شود که در مسابقات انتظاراتش برآورده شود. این سختی‌ها با نتیجه گرفتن در زمین به شما کمک می‌کند. به نظرم خوب است از هر چیزی که از دهان بیلسا بیرون می‌آید، یاد بگیریم."

والورده همچنین از زین الدین زیدان و کارلو آنچلوتی تمجید کرد و مدعی شد که تفاوت زیادی بین این دو مربی نمی‌بیند. هافبک رئال مادرید گفت: "شیوه نگاه به فوتبال، تاکتیک‌ها و خواسته‌ها از بازیکنان بین این دو مربی تقریبا یکسان است. آن‌ها هر بازیکنی را که در تیمشان دارند، کاملاً می‌شناسند."

والورده درباره انتظارت از خودش برای پیشرفت بیشتر گفت: "کاملاً ضروری است که انگیزه خودم را حفظ کنم، روشی که می‌خواهم همیشه همه چیز را به روش اروگوئه‌ای انجام بدهم، اما همچنین آرامش خوبی هم داشته باشم. بازیکنانی هستند که نیازی به دفاع کردن ندارند. من شخصاً بدم نمی‌آید به جای مهاجمانمان بدوم تا بتوانند از آن استفاده کنند. خوب است که مهاجمان هر از چند گاهی به ما کمک می‌کنند، اما وضعیت آن‌ها شبیه به مدافعان است: هیچ‌کس انتظار ندارد تمام 90 دقیقه حمله کنند."

والورده همچنین تایید کرد که به دلیل نکاتی که از تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو یاد گرفته خودش را مدیون این سه بازیکن می‌داند: "بازی با آن‌ها باعث می‌شود چند سال بیشتر به بلوغ شما اضافه شود. آن‌ها به من توصیه‌های زیادی کرده‌اند. اگر به انتخاب من بود حتما به کروس یک توپ طلا می‌دادم."

والورده درباره وضعیت رئال در فصل جاری گفت: "ما بهترین تیم دنیا هستیم. باید این عطش را حفظ کنیم. همچنین باید مراقب دقایق ابتدایی بازی‌ها باشیم. گاهی اوقات خیلی آرام وارد زمین می‌شویم."

او همچنین درباره توپ طلا که در تاریخ 28 اکتبر در پاریس اعطا می‌شود، گفت: "اگر در جمع 15 بازیکن برتر قرار بگیرم، بسیار خوشحال خواهم شد، اما همان‌طور که همیشه به دنبال پیشرفت هستم، دوست دارم که برای سال آینده در جمع 10 بازیکن برتر باشم. به عنوان یک بازیکن باید سال به سال اهداف بهتری داشته باشید وگرنه پیشرفت نمی‌کنید."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط