یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 17:04

کد خبر 66120

سه‌شنبه 02 خرداد 1402 - 14:01:00


فروش «استون مارتین ونتیج کوپه ۲۰۰۷» با قیمتی معادل 1.5 میلیارد تومان!


پدال/ به تازگی یک دستگاه استون مارتین ونتیج کوپه ۸ سیلندر مدل ۲۰۰۷ که کارکرد نسبتاً بالایی هم داشت به قیمت حدود ۳۰ هزار دلار (معادل یک و نیم میلیارد تومان) فروخته شده است. با همراهی یکدیگر مروری بر مشخصات این خودروی بریتانیایی خواهیم داشت.

خودرویی که مشاهده می‌کنید از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۳ لیتری و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک اسپرت شیفت سود می‌برد. از جمله تجهیزات آن می‌توان به رینگ‌های ۱۹ اینچی ۷ پره، دیفرانسیل لغزش محدود، چراغ‌های جلوی زنون، صندلی‌های برقی و گرم شونده و سیستم تهویه مطبوع خودکار اشاره کرد. نمایندگی فروشنده این خودرو را در سال ۲۰۱۵ خریداری کرده و از آن زمان تاکنون استون مارتین یاد شده حدود ۱۱ هزار کیلومتر کار کرده و کارکرد کلی‌اش به حدود ۱۵۶ هزار کیلومتر رسیده است.

ظاهراً چند هفته پیش رنگ مشکی بدنه تجدید شده و لاستیک‌ها نیز تعویض شده‌اند. نمایندگی مربوطه می‌گوید روغن خودرو نیز به تازگی تعویض شده و دفترچه راهنمای خودرو، گزارش سابقه تعمیرات و سرویس‌ها و… نیز موجود بوده‌اند. وقتی به بدنه استون مارتین ونتیج کوپه ۸ سیلندر یاد شده نگاه کنید رنگ مشکی جت بلک به همراه اسپویلر عقب یکپارچه، ورودی‌های هوای روی کاپوت، چراغ‌های عقب LED و خروجی‌های اگزوز دوبل خودنمایی خواهند کرد. فروشنده می‌گوید کاپوت، سپر و گلگیرهای جلو دوباره رنگ‌آمیزی شده‌اند تا اثرات برخورد سنگ‌ریزه‌ها محو شود.

رینگ‌های ۱۹ اینچی یاد شده نیز با لاستیک‌های جلو و عقب ۲۳۵/۴۰ و ۲۷۵/۳۵ هانکوک ونتوس S1 AS همراه شده‌اند. در کابین این استون مارتین مدل ۲۰۰۷ تجهیزاتی همچون صندلی‌های برقی و گرم شونده با پوشش چرم فاکس دیده می‌شوند. سیستم صوتی CD، پدال‌های آلومینیومی و سیستم تهویه مطبوع خودکار نیز جزو دیگر تجهیزت هستند. البته با نگاهی به صندلی راننده و دکمه‌های روی کنسول می‌توان به کارکرد بالای ونتیج کوپه یاد شده پی برد. فرمان سه پره خودرو نیز با چرم پوشیده شده و پدال شیفترهای پشت آن نیز به چشم می‌خورند. همان‌طور که گفته شد کارکرد این خودرو به حدود ۱۵۶ هزار کیلومتر می‌رسد. پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۳ لیتری استون مارتین ۳۸۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۹ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز نیرو را به چرخ های عقب می‌فرستد. وب‌سایت بررسی کننده این خودرو خاطرنشان ساخته در تاریخچه خودرو خبری از تصادف یا دیگر آسیب‌ها به بدنه و قوای محرکه نبوده است. در نهایت باید گفت استون مارتین ونتیج کوپه ۸ سیلندر یاد شده در نهایت با قیمت ۳۰,۵۰۰ دلار فروخته شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط