یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 02:51

کد خبر 661216

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 00:40:12


اعتراف خبرنگار صهیونیست: برای دفاع از خود محتاج آمریکا هستیم


تسنیم/ یکی از خبرنگاران معروف رژیم اسرائیل، استقرار و فعال شدن سامانه‌های دفاعی آمریکا در فلسطین اشغالی را حاوی پیام منفی برای رژیم اسرائیل و افکار عمومی این رژیم دانست.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  باراک راوید، خبرنگار صهیونیست در واکنش به فعال شدن سامانه پدافندی آمریکا در سرزمین های اشغالی در صفحه «ایکس» خود نوشت که این رویداد نشان دهنده وابسته بودن تل‌اویو است.

راوید نوشت: فعال سازی سیستم پدافند موشکی آمریکا در اسرائیل به همراه اپراتورها، نشانه عدول از اصول پیشین مدنظر نتانیاهو بود که مدعی بود اسرائیل قادر است به تنهایی از خود دفاع کند. این مسئله نشانگر استحکام روابط میان آمریکا و اسرائیل است، اما در عین حال بیانگر عمق وابستگی به آمریکا است.

کانال تلویزیونی 12 رژیم اسرائیل گزارش داد که برای اولین بار، نظامیان آمریکایی، باتری و سکوهای پدافند آمریکا را برای رهگیری موشک‌های بالستیک در داخل اراضی فلسطین اشغالی راه اندازی و فعال می‌کنند.

این اقدام بعد از عملیات موفق وعده صادق2 ایران علیه رژیم اسرائیل انجام می‌شود.

دهم مهرماه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حملات تروریستی رژیم اسرائیل طی چند ماه گذشته در تهران، سوریه و لبنان، طی عملیات وعده صادق2، اهداف نظامی این رژیم را در داخل اراضی اشغالی فلسطین هدف حملات موشکی خود قرار داد و طی آن، 200 موشک بالستیک به سمت اراضی اشغالی شلیک شد.

انتهای پیام/






پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط