یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 06:01

کد خبر 661227

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 01:21:15


وساطت رونالدو برای سلفی گرفتن جیمی جامپ


ورزش 3/یکی از هواداران پرتغال در جریان بازی تیم ملی کشورش مقابل لهستان برای گرفتن عکس سلفی با کریستیانو رونالدو به زمین آمد و با کمک اسطوره محبوبش موفق به ثبت این تصویر خاص شد‌.وساطت رونالدو برای سلفی گرفتن جیمی جامپ (عکس)

 کریستینانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، برای سومین هفته متوالی در لیگ ملت‌های اروپا موفق به گلزنی شد و حالا در کنار ارلینگ‌ هالند با سه گل زده جزو بهترین گلزنان این تورنمنت به حساب می‌آیند.

یکی‌ از صحنه‌های جالب توجه این بازی در نیمه دوم، لحظاتی قبل از تعویض رونالدو رخ داد. جایی که طبق معمول یکی از جیمی جامپ‌های طرفدار فوق ستاره النصر خود را به زمین رساند و در حالی که بازی در جریان بود، خواستار گرفتن عکس سلفی با رونالدو شد که کاپیتان پرتغال نیز همانند همیشه روی این هوادار جوان را زمین ننداخت و از ماموران امنیتی ورزشگاه چند لحظه فرصت گرفت تا جیمی جامپ خوشبخت موفق به ثبت تصویر دو نفره خود با رونالدو شود.

اگرچه او بعد از گرفتن این عکس توسط ماموران امنیتی از زمین خارج شد اما بی‌شک فرصت ثبت عکس دو نفره با فوق ستاره محبوب خود، ارزش از دست دادن نیم ساعت پایانی مسابقه را داشت. به ویژه اینکه رونالدو در دقیقه ۶۳ از زمین خارج شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط