یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 12:42

کد خبر 661328

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 08:32:19


طارمی و آزمون در بازی قطر جبران می‌کنند


ورزش 3/خط حمله ایران ضعیف‌ترین آمار را در بین تیم‌های گروه دارد.
تیم ملی ایران با دو پیروزی یک بر صفر و تساوی بدون گل مقابل ازبکستان با 7 امتیاز همراه با این کشور در صدر جدول گروه قرار دارد، اما آمار گلزنی ایران در این مسابقات نگران کننده بوده است.
مهدی طارمی در بازی با قرقیزستان و مهدی قایدی مقابل امارات برای تیم ملی گلزنی کردند و دیگر بازیکنان مطرح خط حمله ایران سهمی در گلزنی نداشتند و تنها 2 گل در این مسابقات به ثمر رسیده است.
این در حالی است که تیم‌های کره شمالی و قرقیزستان با 3 گل خط حمله‌ای بهتر از ایران در اختیار دارند و تیم ملی کشورمان ضعیف‌ترین آمار را در بین تیم‌های گروه A در اختیار دارد، همچنین در گروه‌های کلی ایران فقط بیشتر از کویت و فلسطین، برابر با چین گلزنی کرده است و 13 تیم دیگر آمار گلزنی بهتری از ایران دارند.
این در حالی است که با حضور ستاره‌هایی مانند سردار آزمون و مهدی طارمی تیم ملی باید زهر بیشتری در خط حمله داشته باشد و این آمار نگران کننده است.
در گروه ایران قطر با 6 گل زده و در گروه‌های کلی ژاپن با 14 گل بهترین خط حمله را دارند، تیم ملی ایران در دیدار مقابل قطر می‌تواند عملکرد متفاوتی داشته باشد و با رویکردی هجومی مقابل عنابی‌ها به میدان برود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط