یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 12:46

کد خبر 661549

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 10:38:46


گزینه جانشینی رودری: فعلا باید فوتبال یاد بگیرم


ورزش 3/ساموئله ریچی معتقد است که فعلاً باید وقتش را صرف یادگیری فوتبال کند.
مصدومیت رودری در جریان دیدار برابر آرسنال نگرانی کادر فنی و مدیران منچسترسیتی شد و درس آنها به واقعیت پیوست و این بازیکن به دلیل مصدومیت شدید برای مدتی طولانی قادر به همراهی آنها و حضور در میادین نخواهد بود که خبر بسیار بدی برای این تیم به حساب می‌آید.
بلافاصله پس از مصدومیت این ستاره اسپانیایی بود که شایعاتی درباره تلاش سیتی برای پیدا کردن جانشینی برای او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی قوت گرفت و در طول چند هفته اخیر نام بازیکنان بسیاری در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است.
با این حال، رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی معتقد هستند که ریچی اصلی‌ترین گزینه سیتی برای پر کردن جای خالی رودری در خط میانی این تیم است و مدیران این باشگاه باور دارند که او با توجه به استعداد و مهارت‌هایی که دارد می‌تواند تا چند سال آینده در ترکیب سیتی بدرخشد.
اما به نظر می‌رسد که ریچی که در حال حاضر در تورینو و تیم ملی ایتالیا به میدان می‌رود هنوز معتقد است که نیاز به فرصت برای حضور در ترکیب تیمی بزرگ مانند سیتی دارد. او در این باره به Rai Sport گفت:" علاقه سیتی به من بسیار خوشحال کننده است اما باید بگویم که در حال حاضر تلاش می‌کنم فوتبال را بیشتر یاد بگیرم و درک کنم. وقتی شرایط خوب پیش برود شما مورد توجه چنین باشگاه‌های بزرگی قرار می‌گیرید و این بسیار راضی کننده است و نشان می‌دهد که من در مسیر درستی قرار دارم."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط