یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 13:52

کد خبر 661643

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 11:43:43


قیمت نهایی سوزوکی جیمنی ۵ در مشخص شد


/ بر اساس اطلاعات به دست آمده از مشتریان و شرکت راسا موتور خاورمیانه، قیمت نهایی سوزوکی جیمنی ۵ مشخص شده است.

بدون تردید جیمنی یکی از جذاب ترین خودروهای غیر چینی در دور جدید واردات است. یک SUV کوچک که در دو نسخه ۳ و ۵ در به عرضه رسید و حالا به تحویل اولین سری از نسخه های وارداتی این خودرو نزدیک می شویم. بر اساس دعوتنامه های صادر شده، قیمت نهایی سوزوکی جیمنی ۵ در ۲ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان اعلام شده است. جیمنی به عنوان یک خودروی ژاپنی، یکی از پرتقاضا ترین وارداتی ها در سامانه عرضه بود و انتظار می رود در ابتدای کار این شاسی بلند به بازار، اختلاف قیمت شرکت و بازار آزاد به نقطه اوج برسد. البته با ادامه روند تحویل ها و همچنین ثبت سفارش های مجدد، قیمت این خودرو در بازار هم می تواند تعدیل شود.

مشخصات فنی و امکانات سوزوکی جیمنی
سوزوکی جیمنی به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است و این پیشرانه چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ ۱۰۱ قدرت را با ۱۳۰ نیوتن متر تولید می کند. با این توان جیمنی ۵ در ۱.۲ تنی، می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را طی ۱۵ ثانیه ثبت کند. جعبه دنده جیمنی ۵ در راسا موتور خاورمیانه از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT با فناوری اووِر درایو است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

سوزوکی جیمنی راسا موتور به امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی، تنظیم وضعیت انتقال قدرت چرخ های جلو و عقب با قابلیت کمک سنگین، شبیه ساز قفل دیفرانسیل الکتریکی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۹ اینچی، شش کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، فناوری LED چراغ ها با چراغشوی، سنسور نور و… مجهز است.


بخشنامه فروش جیمنی ۵ نفره


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط