جمعه 30 شهریور 1403 - 12:27

کد خبر 66173

سه‌شنبه 02 خرداد 1402 - 14:23:21


ضرب‌الاجل استاندار خراسان‌ شمالی برای ساخت زائرسرا


ایرنا/ استاندار خراسان شمالی بر ساخت زائرسرا در مشهد مقدس تأکید کرد و گفت: فرمانداران و شهرداران استان فرصت دارند در مدت ۱۰ روز تأمین منابع مالی این طرح را تعیین تکلیف کنند.

ساخت زائرسرا از سال ۱۳۹۵ در شهر مقدس مشهد کلید خورد بر این اساس با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد زمین هایی با موقعیت های مناسب برای احداث زائرسرا برای تمام استان های کشور از طریق قرعه کشی انجام شد.
محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در جلسه هماهنگی ساخت زائرسرای خراسان شمالی اظهار کرد: ساخت زائرسرا نیاز به مساعدت و همکاری خیران دارد و فرمانداران و شهرداران استان باید به کمک نیکوکاران ۲۰ میلیارد تومان برای این طرح تامین کنند.
وی تصریح کرد: استانداری خراسان شمالی نیز در همین راستا به تعهدات خود عمل کرده است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: هیات امنای این طرح در هر شهرستان برگزار شود تا کمک های دولتی و مردمی تعیین تکلیف شود و فرمانداران و شهرداران در بازه زمانی ۱۰ روزه به تناسب جمعیت هر شهر میزان کمک اهدایی را مشخص کنند.
وی بیان کرد: میزان پرداختی اعتبار به طور تدریجی و در سه مرحله انجام می شود و باید اعتبار مورد نیاز تامین تا ساخت زائر سرا شتاب گیرد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: فرمانداران و شهرداران باید به طور خودگردان اعتبارات لازم را تامین کنند و نیکوکاران نیز داوطلبانه در این امر مشارکت کنند.

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط