یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 22:48

کد خبر 662156

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 18:29:28


حساب و کتاب با بچه‌ها


بازار/ بلوجونیور، برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال حساب بانکی باز می‌کند و با سرویس‌های متنوع به آ‌ن‌ها سواد مالی می‌آموزد
بلوجونیور، یک بانک تمام دیجیتال برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال است. این بانک که وابسته به بلوبانک سامان است، با معرفی خدماتی مانند قلک، پول توجیبی و پاداش به کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال، پس‌انداز و مدیریت مالی را زیر نظر والدین یاد می‌دهد. همچنین کودکان با سفارش کارت‌های رنگی می‌توانند به صورت حضوری خرید‌های خود را حساب کرده و استقلال مالی را تجربه کنند. اگر هنوز شیرینی داشتن بلوجونیور را تجربه نکرده‌اید، از اینجا کنید.
شادی شکستن قلک دیجیتالی
سرویس قلک در بلوجونیور، به کودکان زیر ۱۸ سال این امکان را می‌دهد تا به راحتی مهارت پس انداز را در محیطی امن یاد بگیرند. کاربران بلوجونیور می‌توانند برای اهداف خود مانند خرید دوچرخه، کتاب یا اسباب بازی قلک بسازند و برای خرید آن‌ها پس‌انداز کنند. همچنین والدین هم با واریز پول به حساب قلک فرزندشان آن‌ها را برای رسیدن به هدفشان کمک می‌کنند. کودکان با استفاده از قلک تشویق می‌شوند تا پس‌انداز کنند و برای پول خود برنامه‌ریزی داشته باشند.
لذت واریز پول توجیبی
بلوجونیور به والدین این امکان را می‌دهد تا با سرویس پول توجیبی به صورت هفتگی یا در فواصل زمانی دلخواه و منظم به حساب فرزند خود پول واریز کنند. فرزند شما با این سرویس، برنامه‌ریزی برای پول خود و مدیریت مالی را یاد می‌گیرد. 
 همچنین والدین می‌توانند برای کمک در کارهای خانه، موفقیت‌های تحصیلی یا مرتب کردن اتاق پاداش‌هایی را تعیین کنند. این پاداش‌ها به کودکان مسئولیت پذیری و همچنین اهمیت پول و مدیریت کردن آن را یاد می‌دهد.
اولین گام‌های مدیریت مالی
 مدیریت مالی به والدین و کودکان کمک می‌کند تا به آسانی تراکنش‌های خرید حضوری، اینترنتی، برداشت و واریز را دسته‌بندی کرده و گزارش‌های دوره‌ای دریافت کنند. این گزارش‌ها به کودکان کمک می‌کند تا با مفهموم خرج کردن و مدیریت مالی آشنا شده و والدین هم با رصد کردن تراکنش و واریزی‌های کودک خود در این راه به فرزندان‌شان کمک کنند.
دعوت از دوستان 
کودکان و والدین در بلوجونیور و بلو یک کد دعوت برای معرفی این اپلیکیشن به دوستان خود دارند که دوستان شما می‌توانند با وارد کردن این کد به اسم شما وارد اپلیکیشن شوند. کودک شما با معرفی بلوجونیور به دوستان خود هم می‌تواند پاداش کسب کند هم آگاهی درباره‌ی مسائل مالی را با دوستان خود شریک شود. 

 

 

 

 

 

 

 

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط