یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 22:45

کد خبر 662167

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 20:30:00


ترور در کمین ستاره سینمای هند!


خبرآنلاین/ سلمان خان ستاره سینمای بالیوود پس از دیدار با خانواده سیاست‌مدار ترور شده سرشناس هندی، از ترور خودش می‌هراسد.
بابا صدیقی رئیس حزب ملی‌گرای کنگره هند، شهردار اسبق بمبئی، وزیر اسبق ایالت ماهاراشترا که تاجری شناخته شده هم بود، شب گذشته (شنبه شب) به ضرب گلوله کشته شد.
خبر قتل بی‌رحمانه بابا صدیقی موجی از ترس و نگرانی را در هند به همراه داشته است.
به نقل از تارنمای روزنامه «ایندین اکسپرس»، پلیس هند، نقش گروه گانگستری لارنس بیشنوی (متهم اصلی قتل سیدهو موسه والا خواننده هندی در سال ۱۴۰۱) در قتل بابا صدیقی را تایید کرد. این گروه سابقه تهدید ترو سیاستمداران، هنرمندان و تاجران را دارد که مهم‌ترین آنان سلمان خان، بازیگر مسلمان هندی است که در ماه آوریل سال جاری میلادی (فروردین ۱۴۰۳) خارج از اقامتگاهش هدف گلوله قرار گرفت اما آسیبی ندید.
این مساله نگرانی‌های قابل توجهی را برای امنیت سلمان خان ستاره بالیوود ایجاد کرده و در پاسخ به تهدیدها و حملات متعدد، امنیت در اطراف محل سکونت سلمان خان تشدید شده و خانواده وی به شدت از این وضعیت نگران هستند.
با گزارش‌هایی که حاکی از دست داشتن لارنس در ترور بابا صدیقی است، امنیت سلمان خان و خانواده‌اش به یک نگرانی بزرگ تبدیل شده است.
پس از دیدار سلمان خان با خانواده بابا صدیقی در حوالی ساعت ۳ صبح، وضعیت امنیتی این بازیگر تقویت شده است. یک منبع پلیس در واکنش به این موضوع گفت: اقدامات مناسب در حال انجام است.
سلمان خان مدتی است که در لیست هدف لارنس بیشنوی برای ترور قرار دارد. در ۴ ژوئن، سلمان خان پس از یک سری تهدیدات و حملات علیه او و خانواده‌اش، بیانیه‌ای به پلیس بمبئی داد.
او گفت: من معتقدم که لارنس بیشنوی با کمک اعضای باندش، حادثه تیراندازی را زمانی انجام داد که اعضای خانواده من در خواب بودند و (آنها) قصد داشتند من و اعضای خانواده‌ام را بکشند.
ارباز خان برادر سلمان خان نیز درباره این حادثه صحبت کرد و گفت: حادثه اخیر تیراندازی توسط دو فرد ناشناس با موتورسیکلت در آپارتمان گلکسی محل سکونت خانواده سلمان خان بسیار ناراحت کننده و نگران کننده است. خانواده ما از این حادثه تکان دهنده که رخ داده متحیر شده‌اند. متأسفانه برخی از افرادی که ادعای نزدیکی به خانواده ما دارند و خود را به عنوان سخنگو نشان می‌دهند، در رسانه‌ها اظهارات ناروا می‌کنند و می‌گویند همه اینها یک ترفند تبلیغاتی است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط