دوشنبه 23 مهر 1403 - 01:55

کد خبر 662381

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 23:31:08


احتمال غیبت بونو در بازی‌های فوق حساس الهلال!


ورزش 3/بونو، دروازه‌بان الهلال، به احتمال فراوان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در سه هفته آینده نخواهد بود.احتمال غیبت بونو در بازی‌های فوق حساس الهلال!

 در جریان بازی تیم‌های ملی مراکش و آفریقای مرکزی در هفته سوم مقدماتی جام ملت‌های آفریقا که با پیروزی پرگل ۵-۰ مراکش به پایان رسید، یاسین بونو دچار مصدومیت عضلانی شد و در دقیقه ۳۲ از زمین بیرون رفت‌ تا منیر محمدی جانشین او شود.

با وجود آنکه گزارش‌های اولیه حاکی از مصدومیت جزئی بونو بود، اما امروز رسانه کورا مدعی شد که بونو برای بازگشت به میادین نیاز به حداقل سه هفته استراحت دارد تا بدون مشکل قبلی در مستطیل سبز حاضر شود.

در همین راستا، یاسین بونو اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرده و خیلی زود به عربستان برگشته تا برای بازگشت زودهنگام به میادین، تحت درمان پزشکان الهلال قرار بگیرد.

کورا همچنین مدعی شد که ژرژ ژسوس به طور قطع در بازی با الفیحا نمی‌تواند از بونو استفاده کند و شرایط قطعی او برای بازگشت به میادین بعد از تست پزشکی او مشخص خواهد شد.

الهلال در سه هفته آتی بازی‌های مهمی همچون مصاف با العین در لیگ نخبگان و سپس دربی ریاض مقابل النصر را پیش رو دارند و غیبت احتمالی بونو می‌تواند برای ژسوس و تیمش گران تمام شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط